Een S met deksels? Ik wist niet dat dat bestond. Voor de rest ziet hij er wel proper uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenStonden er geen ander type deksels op dat model of was dat enkel op de eerste reeksen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187270933
Blijkbaar toch nog die eerste wieldeksels hier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenInteressante auto.
Comment
-
Maakt mij niets uit eigenlijk... Was niet echt fan van automatische bakken, puur gebaseerd op vooroordelen. Nu ik met de TE een automaat heb blijkt dat ook best leuk te rijden, maar of het ooit leuker wordt weet ik niet. Het is alletwee een andere manier van rijden, maar beiden zijn leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenMaakt mij niets uit eigenlijk... Was niet echt fan van automatische bakken, puur gebaseerd op vooroordelen. Nu ik met de TE een automaat heb blijkt dat ook best leuk te rijden, maar of het ooit leuker wordt weet ik niet. Het is alletwee een andere manier van rijden, maar beiden zijn leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenEn de E klasse?
een 124 is al een zwaar twijfelgeval
Een T met handbak is gezonde boerenkost
Maar een zware naft (en zeker cabrio) en automaat is oo zo mittelklassefähig
Toch ging een automaat niet misstaan in mijn T, die 300D is perfect voor
Voelt als een trein, met automaat IS het een trein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenKlopt als een bus.
Toch ging een automaat niet misstaan in mijn T, die 300D is perfect voor
Voelt als een trein, met automaat IS het een trein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVolgens mij rijdt een 300 diesel toffer met handbak dan met automaat.
Nuja, heb nog nooit met een automaat daarin gereden, maar dat zegt m'n gevoel toch.
Comment
Comment