Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een S met deksels? Ik wist niet dat dat bestond. Voor de rest ziet hij er wel proper uit.

Comment

• Stonden er geen ander type deksels op dat model of was dat enkel op de eerste reeksen?

Comment

• Deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          Stonden er geen ander type deksels op dat model of was dat enkel op de eerste reeksen?
          Dat was tot die nieuwe deksels verschenen op de w201, van 1979 tot 1982 dus maar zo kom je er niet al te gauw eentje tegen.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Blijkbaar toch nog die eerste wieldeksels hier...
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• vanaf mj 86 nieuwe deksels, ervoor die van gere nu post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187270933

Blijkbaar toch nog die eerste wieldeksels hier...
                Interessante auto.

Comment

Interessante auto.
                  Handbak in een S, dikke no-no

Comment

• Maakt mij niets uit eigenlijk... Was niet echt fan van automatische bakken, puur gebaseerd op vooroordelen. Nu ik met de TE een automaat heb blijkt dat ook best leuk te rijden, maar of het ooit leuker wordt weet ik niet. Het is alletwee een andere manier van rijden, maar beiden zijn leuk.

Comment

Maakt mij niets uit eigenlijk... Was niet echt fan van automatische bakken, puur gebaseerd op vooroordelen. Nu ik met de TE een automaat heb blijkt dat ook best leuk te rijden, maar of het ooit leuker wordt weet ik niet. Het is alletwee een andere manier van rijden, maar beiden zijn leuk.
                      Klopt, een goede handbak is een genot in de meeste wagens, maar in een S wil ik toch zoveel niet werken

Comment

• En de E klasse?
                        een 124 is al een zwaar twijfelgeval

Een T met handbak is gezonde boerenkost
                        Maar een zware naft (en zeker cabrio) en automaat is oo zo mittelklassefähig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          En de E klasse?
                          een 124 is al een zwaar twijfelgeval

Een T met handbak is gezonde boerenkost
                          Maar een zware naft (en zeker cabrio) en automaat is oo zo mittelklassefähig
                          Klopt als een bus.
                          Toch ging een automaat niet misstaan in mijn T, die 300D is perfect voor
                          Voelt als een trein, met automaat IS het een trein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                            Klopt als een bus.
                            Toch ging een automaat niet misstaan in mijn T, die 300D is perfect voor
                            Voelt als een trein, met automaat IS het een trein.

Comment

• Volgens mij rijdt een 300 diesel toffer met handbak dan met automaat.

Nuja, heb nog nooit met een automaat daarin gereden, maar dat zegt m'n gevoel toch.

Comment

• volgens mij ook
                                pas de turbo hoeft vanzelfs een automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Volgens mij rijdt een 300 diesel toffer met handbak dan met automaat.

Nuja, heb nog nooit met een automaat daarin gereden, maar dat zegt m'n gevoel toch.
                                  collega van mij zweert bij de 300 atmo + automaat uit vroegere ervaring.

Comment

• Mjuah. Hangt beetje af van de rijstijl denk ik.

Dat is het grappige aan de combo 300D + handbak. Dat is nog best vinnig en sportief te rijden (voor wat het is uiteraard, niet in vgl. met een GT3).

Ik heb er verschrikkelijke heimwee naar.

Comment

• Deze namiddag op de parking van de school een merkwaardige W116 tegengekomen...

Een lichte vracht.

Comment

• Een trekhaak ontbreekt niet zoals het hoort op een lichte vracht.

Last edited by ; 10/01/2011, 22:35.

Comment

• En ten slotte nog de afwerking van het interieur.

Comment

Working...
                                          X