Oorspronkelijk geplaatst door tato
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Bon, wie heeft er al allemaal naar die 230ge op gas van '86 gebeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs een lichte vracht. Vind ik niet interessant als het een oldie is.
En dat terug ombouwen naar personenauto schijnt toch niet zo evident te zijn.
Hoeveel bedraagt die dan?
Waarschijnlijk verzekeringstechnische ook geen oldtimer dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenFxck dan valt de taks niet weg zeker?
Hoeveel bedraagt die dan?
Waarschijnlijk verzekeringstechnische ook geen oldtimer dan?
Maar als ik een oldtimer heb wil ik niet de nadelen van een LV hebben (2 zitplaatsen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOf de taks niet weg valt weet ik niet. Dat is bij een LV ook maar 125 euro.
Maar als ik een oldtimer heb wil ik niet de nadelen van een LV hebben (2 zitplaatsen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenVerzekeringstechnisch is een lichte vracht maar een oldtimer vanaf 30 jaar als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenVerzekeringstechnisch is een lichte vracht maar een oldtimer vanaf 30 jaar als ik me niet vergis.
Op de baan van Zulte naar St-Baafs Vijve (N43) staat er ook een G te koop, kort model. Eens stoppen om een foto'tje te maken als ik het niet vergeet.
Comment
-
net van kapellen tot in de stad achter een pfl 126, zilver, uiterlijk optieloos gereden, met een aziatische vrouw van ong 70 achter het stuur
auto lag nog strak in de veren en aan de hoogte te zien geen lijk in de koffer, geen roest...
madamme reed vlot beetje sneller als de rest van het verkeer, knap zicht zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs een lichte vracht. Vind ik niet interessant als het een oldie is.
En dat terug ombouwen naar personenauto schijnt toch niet zo evident te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMaar als je die lichte vracht nou als gewoon voertuig inschrijft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn dat terug ombouwen naar personenauto schijnt toch niet zo evident te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenLV moet echt echt echt versleten zijn of wa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenIk vrees dat het er zit aan te komen dat de 'normale' voertuigen ook naar 30 jaar zullen gaan...
Het probleem in NL waren die zakelijke oldtimers die 40.000 km per jaar maakten maar dat bestaat hier toch niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenIk vrees dat het er zit aan te komen dat de 'normale' voertuigen ook naar 30 jaar zullen gaan...
En als ze het toch doen, doe dan auto's van voor 1995 op 25 jaar oldie en na 1995 op 30 jaar oldie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWaarom? Er rijden amper 25-jarige rond?
Het probleem in NL waren die zakelijke oldtimers die 40.000 km per jaar maakten maar dat bestaat hier toch niet.
Is het in Duitsland ook geen 30 jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDat is niet evident zegt RRD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenHet schijnt dat er in Brussel dagelijks mensen worden 'gepakt' omdat ze met een oldtimer naar het werk rijden.
oldie - "taks" betekent niet dat je niet mag rijden, oldie plaat wel.
Comment
Comment