Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
    Als ze nu spreken van 2013, hebben auto's tot 1987 nog kans om op 25 jaar oldtimer te worden, maar als 2013 effectief wordt gehaald, zal een auto van 1988 hoogstwaarschijnlijk pas oldtimer kunnen worden vanaf 2018!
    Maar een auto van 87 is toch ook nog geen 30 jaar in 2013?

Stomme wet!

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• 500 euro voor die hoop oud ijzer, schandalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...p-53918929.htm

500 euro voor die hoop oud ijzer, schandalig
        Zo'ne rotte hebben wij nog niet gezien
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
          Zo'ne rotte hebben wij nog niet gezien
          Gewoon om weg te gooien.

Een 123 is die investering niet waard voor een restauratie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
            http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...p-53918929.htm

500 euro voor die hoop oud ijzer, schandalig
            Die is klaar voor de press.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• als ik een goeie 230ce zou hebben zou ik 500 over hebben voor airco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                als ik een goeie 230ce zou hebben zou ik 500 over hebben voor airco
                Als die al aanwezig is is de vraag of hij nog werkt.
                En de miserie die je op je nek haalt voor de inbouw ook niet onderschatten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                  De hervorming van de verkeersbelasting is een bevoegdheid van de Vlaamse regering, zoals je de laatste dagen wel al zal gemerkt hebben in het nieuws (wegenvignet vanaf 2013). En die is er zeker mee bezig om dingen te gaan veranderen, zoals de leeftijd om van het oldtimerstatuut te kunnen genieten.
                  In principe was reeds een hervorming gepland vanaf 1 januari 2011, maar omdat ze een grondige hervorming willen doorvoeren, zal de wijziging (gelukkig) nog extra voorbereiding vergen.

Bij de hervorming van het belastingstelsel zal de leeftijd om van een oldtimer te spreken zeer waarschijnlijk opgetrokken worden van 25 jaar naar 30 jaar (zie ook voorstel BFOV http://www.bfov.be/index.php/nl/doss...-voorstel-bfov). Nederland en Duitsland zijn België hierin reeds voorgegaan.

Wanneer juist is dus nog niet zeker, maar wel zeker is, dat bij de volgende hervorming de leeftijd om voor de verkeersbelasting als oldtimer te kunnen worden beschouwd, zal worden opgetrokken tot de leeftijd van 30 jaar.
                  Als ze nu spreken van 2013, hebben auto's tot 1987 nog kans om op 25 jaar oldtimer te worden, maar als 2013 effectief wordt gehaald, zal een auto van 1988 hoogstwaarschijnlijk pas oldtimer kunnen worden vanaf 2018!
                  da zou klote zijn

Zou dat zelfs willen zeggen dat als ze de wet in augustus 2013 goedkeuren, de mijne wel nog oldie is (juli 8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Als die al aanwezig is is de vraag of hij nog werkt.
                    En de miserie die je op je nek haalt voor de inbouw ook niet onderschatten
                    hij zegt van wel en dat is gelijk ook de reden waarom die 500 moet kosten

en ik denk iemand te kennen vanop mbforum.nl die zoiets graag doet

Comment

• Comment

• Comment

• autoweek.nl

Comment

• Proberen jullie ook de jaartallen te gokken op basis van de modellen die er staan?

Comment

• Wat is dat ESF 22 ding dat daar staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Wat is dat ESF 22 ding dat daar staat?
                                ESF-voertuigen zijn auto's waarin nieuwe techniek wordt toegepast op gebied van veiligheid. Zijn studiemodellen maar je ziet vaak dat de zaken die er op voorkomen later in productiemodellen terecht komen.

Zijn meestal op basis van S-klasses dacht ik. Er is er ook ééntje van de W221.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  autoweek.nl

1983, maar da's een gemakkelijke.
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    1984 zou ik denken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, 201 met ruitenwisser aan passagierskant en naast 123
                                      edit: 1982 of 1984 kan eigenlijk ook.
                                      edit 2: ik denk 1982 eigenlijk, lijkt op de voorstelling van de 190, gezien de tekst op de achtergrond.
                                      Last edited by stradge; 24/01/2011, 00:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        ESF-voertuigen zijn auto's waarin nieuwe techniek wordt toegepast op gebied van veiligheid. Zijn studiemodellen maar je ziet vaak dat de zaken die er op voorkomen later in productiemodellen terecht komen.

Zijn meestal op basis van S-klasses dacht ik. Er is er ook ééntje van de W221.
                                        Cool, wist ik niet.

Comment

• Die ESF 22 op basis van de W116 is dacht ik voor bumpers die ''mee geven'' ofzo. Soort van kussens voor als je botst. Maar ik kan er naast zitten. Wilde het checken op google maar ik vind het niet.

Het zouden ook airbags kunnen zijn.

Comment

Working...
                                          X