Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ze nu spreken van 2013, hebben auto's tot 1987 nog kans om op 25 jaar oldtimer te worden, maar als 2013 effectief wordt gehaald, zal een auto van 1988 hoogstwaarschijnlijk pas oldtimer kunnen worden vanaf 2018!
Maar een auto van 87 is toch ook nog geen 30 jaar in 2013?
Stomme wet!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
De hervorming van de verkeersbelasting is een bevoegdheid van de Vlaamse regering, zoals je de laatste dagen wel al zal gemerkt hebben in het nieuws (wegenvignet vanaf 2013). En die is er zeker mee bezig om dingen te gaan veranderen, zoals de leeftijd om van het oldtimerstatuut te kunnen genieten.
In principe was reeds een hervorming gepland vanaf 1 januari 2011, maar omdat ze een grondige hervorming willen doorvoeren, zal de wijziging (gelukkig) nog extra voorbereiding vergen.
Bij de hervorming van het belastingstelsel zal de leeftijd om van een oldtimer te spreken zeer waarschijnlijk opgetrokken worden van 25 jaar naar 30 jaar (zie ook voorstel BFOV http://www.bfov.be/index.php/nl/doss...-voorstel-bfov). Nederland en Duitsland zijn België hierin reeds voorgegaan.
Wanneer juist is dus nog niet zeker, maar wel zeker is, dat bij de volgende hervorming de leeftijd om voor de verkeersbelasting als oldtimer te kunnen worden beschouwd, zal worden opgetrokken tot de leeftijd van 30 jaar.
Als ze nu spreken van 2013, hebben auto's tot 1987 nog kans om op 25 jaar oldtimer te worden, maar als 2013 effectief wordt gehaald, zal een auto van 1988 hoogstwaarschijnlijk pas oldtimer kunnen worden vanaf 2018!
da zou klote zijn
Zou dat zelfs willen zeggen dat als ze de wet in augustus 2013 goedkeuren, de mijne wel nog oldie is (juli 8?
ESF-voertuigen zijn auto's waarin nieuwe techniek wordt toegepast op gebied van veiligheid. Zijn studiemodellen maar je ziet vaak dat de zaken die er op voorkomen later in productiemodellen terecht komen.
Zijn meestal op basis van S-klasses dacht ik. Er is er ook ééntje van de W221.
Inderdaad, 201 met ruitenwisser aan passagierskant en naast 123
edit: 1982 of 1984 kan eigenlijk ook.
edit 2: ik denk 1982 eigenlijk, lijkt op de voorstelling van de 190, gezien de tekst op de achtergrond.
ESF-voertuigen zijn auto's waarin nieuwe techniek wordt toegepast op gebied van veiligheid. Zijn studiemodellen maar je ziet vaak dat de zaken die er op voorkomen later in productiemodellen terecht komen.
Zijn meestal op basis van S-klasses dacht ik. Er is er ook ééntje van de W221.
Die ESF 22 op basis van de W116 is dacht ik voor bumpers die ''mee geven'' ofzo. Soort van kussens voor als je botst. Maar ik kan er naast zitten. Wilde het checken op google maar ik vind het niet.
Comment