Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Die ESF 22 op basis van de W116 is dacht ik voor bumpers die ''mee geven'' ofzo. Soort van kussens voor als je botst. Maar ik kan er naast zitten. Wilde het checken op google maar ik vind het niet.

Het zouden ook airbags kunnen zijn.
    Heb er vorige maand naast gestaan maar niet goed gelezen
    Wat mij het meeste opviel: er zit daar een gewone achterruit in met chroom rand. Deze rand wordt gebruikt als een rail voor een zeer fijne elegante ruitenwisser.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      die oranje 123 links nieuwstaat

Comment

• Da's geen 123

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Da's geen 123
          die oranje ... links

Comment

• 116 dus.

Staat een /8, dus kans is groot dat de 123 toen nog niet bestond

Comment

• Die bruine lijkt anders wel 123 te zijn.

Comment

• Welke? die naast die oranje? Die heeft dubbele bumpers, 123 niet

Ik zie

Bovenaan L-R

116 - 116 -166 - paal - 116 - 107 - 100

Onderaan links 114/115
                Onderaan rechts: 114/115

Midden: 116 - 116 - 107

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Die bruine lijkt anders wel 123 te zijn.
                  Da's ook een 116.

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig die hond

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Welke? die naast die oranje? Die heeft dubbele bumpers, 123 niet

Die dubbele bumpers zie ik niet, maar aan de lichten te zien lijkt het toch sterk op een 123 als je vergelijkt met die 116 ernaast.

Hoewel de grill dan weer wel lijkt op een 116.
                        Last edited by ; 25/01/2011, 07:54.

Comment

Ik zie

Bovenaan L-R

116 - 116 -166 - paal - 116 - 107 - 100

Onderaan links 114/115
                          Onderaan rechts: 114/115

Midden: 116 - 116 - 107
                          dat zal nu toch ook wel niet

al die 116... was HET model dat jaar zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                            De hervorming van de verkeersbelasting is een bevoegdheid van de Vlaamse regering, zoals je de laatste dagen wel al zal gemerkt hebben in het nieuws (wegenvignet vanaf 2013). En die is er zeker mee bezig om dingen te gaan veranderen, zoals de leeftijd om van het oldtimerstatuut te kunnen genieten.
                            In principe was reeds een hervorming gepland vanaf 1 januari 2011, maar omdat ze een grondige hervorming willen doorvoeren, zal de wijziging (gelukkig) nog extra voorbereiding vergen.

Bij de hervorming van het belastingstelsel zal de leeftijd om van een oldtimer te spreken zeer waarschijnlijk opgetrokken worden van 25 jaar naar 30 jaar (zie ook voorstel BFOV http://www.bfov.be/index.php/nl/doss...-voorstel-bfov). Nederland en Duitsland zijn België hierin reeds voorgegaan.

Wanneer juist is dus nog niet zeker, maar wel zeker is, dat bij de volgende hervorming de leeftijd om voor de verkeersbelasting als oldtimer te kunnen worden beschouwd, zal worden opgetrokken tot de leeftijd van 30 jaar.
                            Als ze nu spreken van 2013, hebben auto's tot 1987 nog kans om op 25 jaar oldtimer te worden, maar als 2013 effectief wordt gehaald, zal een auto van 1988 hoogstwaarschijnlijk pas oldtimer kunnen worden vanaf 2018!
                            In Nederland werd die wetgeving in 2008 goedgekeurd. Enkel wagens tot en met 1986 (die dit jaar 25 jaar zijn of worden) kunnen daar nog het oldtimer statuut bekomen. Zij waren in 2008 dus 22 jaar.

Ik hoop van harte dat ze, mocht die wet hier dit jaar ook worden ingevoerd, de wagens van 1989 'sparen' (deze zijn of worden inmiddels 22 jaar!) en de wet, naar analogie met Nederland, pas in werking laten treden vanaf 2014.

Zal er niet van komen, maar je weet nooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              dat zal nu toch ook wel niet

al die 116... was HET model dat jaar zeker ?
                              Je ziet maar een deel van de stand ook he

166 is typfout, uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Die dubbele bumpers zie ik niet, maar aan de lichten te zien lijkt het toch sterk op een 123 als je vergelijkt met die 116 ernaast.

Hoewel de grill dan weer wel lijkt op een 116.
                                Heb jij je bril op?

Das 99.9 % zeker een 116

Comment

Je ziet maar een deel van de stand ook he

166 is typfout, uiteraard
                                  uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    In Nederland werd die wetgeving in 2008 goedgekeurd. Enkel wagens tot en met 1986 (die dit jaar 25 jaar zijn of worden) kunnen daar nog het oldtimer statuut bekomen. Zij waren in 2008 dus 22 jaar.

Ik hoop van harte dat ze, mocht die wet hier dit jaar ook worden ingevoerd, de wagens van 1989 'sparen' (deze zijn of worden inmiddels 22 jaar!) en de wet, naar analogie met Nederland, pas in werking laten treden vanaf 2014.

Zal er niet van komen, maar je weet nooit.
                                    ik hoop op traag systeem...
                                    ik hoop op traag systeem...
                                    men heeft aangekondigd dat men er werk van gaat maken in 2013...
                                    ik hoor daar enige hoop bij stijgen

Comment

• http://www.leboncoin.fr/voitures/126879206.htm?ca=17_s

Comment

• Die laatste is toch maar een lelijke kleurencombo, dat olijfgroen was veel mooier dan dat.

En op die foto's staan idd enkel 116's (behalve de anderen dan )

Je ziet duidelijk de dubbele bumper. Ik wil die kanarie gele wel
                                        Last edited by ; 26/01/2011, 14:49.

Comment

Working...
                                        X