Oorspronkelijk geplaatst door Gert1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie verkoper herplaatst dat zoekertje nu weer. Jij hebt hem dus niet gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie verkoper herplaatst dat zoekertje nu weer. Jij hebt hem dus niet gekocht?
Dusjah...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGarageplaten is nu toch echt wel een slap excuus om een auto te laten staan he.
Die huur je overal voor 80 - 120 euro.
En met die kapaza mannen heb ik het niet zo :s
Comment
-
Als ze niet willen verhuren dan steek je je auto toch gewoon binnen bij die mannen voor een keuring voor verkoop te laten doen?
Kost mss 100-150 euro en ze kijken de afstelling van je lichten na, controleren onderzijde, en eventueel rem- en schokdempertestbank.
Zo heb ik het gedaan met m'n 190. Is toch geen enkel probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenAls je over een garageplaat beschikt, kan je dan zelf naar de keuring rijden? Of dient dit altijd door een 'vertegenwoordiger' van de plaat te gebeuren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSinds 1 januari 2011 moet de eigenaar van de z-plaat naar de technische keuring. Dit geldt niet voor zz-platen. Daar mag iedereen nog steeds mee gaan.
En ik snap echt niet dat je niet aan Z-platen geraakt. Ik kan je zo 5 adressen geven waar ze het regelen voor je.
Of hebben ze dat ook afgeschaft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolmachten werken toch ook nog?
Of hebben ze dat ook afgeschaft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenDe hervorming van de verkeersbelasting is een bevoegdheid van de Vlaamse regering, zoals je de laatste dagen wel al zal gemerkt hebben in het nieuws (wegenvignet vanaf 2013). En die is er zeker mee bezig om dingen te gaan veranderen, zoals de leeftijd om van het oldtimerstatuut te kunnen genieten.
In principe was reeds een hervorming gepland vanaf 1 januari 2011, maar omdat ze een grondige hervorming willen doorvoeren, zal de wijziging (gelukkig) nog extra voorbereiding vergen.
Bij de hervorming van het belastingstelsel zal de leeftijd om van een oldtimer te spreken zeer waarschijnlijk opgetrokken worden van 25 jaar naar 30 jaar (zie ook voorstel BFOV http://www.bfov.be/index.php/nl/doss...-voorstel-bfov). Nederland en Duitsland zijn België hierin reeds voorgegaan.
Wanneer juist is dus nog niet zeker, maar wel zeker is, dat bij de volgende hervorming de leeftijd om voor de verkeersbelasting als oldtimer te kunnen worden beschouwd, zal worden opgetrokken tot de leeftijd van 30 jaar.
Als ze nu spreken van 2013, hebben auto's tot 1987 nog kans om op 25 jaar oldtimer te worden, maar als 2013 effectief wordt gehaald, zal een auto van 1988 hoogstwaarschijnlijk pas oldtimer kunnen worden vanaf 2018!
Wordt zo'n wetverandering met terugwerkende kracht doorgevoerd, zodat auto's die dan net oldtimer waren terug een aanslagbiljet voor personenwagenbelasting in de bus gaan krijgen, of betekent dit gewoon dat er tussen 2013 (gesteld dat dat de datum is) en 2018 eventjes geen oldies bijkomen?
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie ESF 22 op basis van de W116 is dacht ik voor bumpers die ''mee geven'' ofzo. Soort van kussens voor als je botst. Maar ik kan er naast zitten. Wilde het checken op google maar ik vind het niet.
Het zouden ook airbags kunnen zijn.
Nuja. Ik en foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIk heb daar nog foto's van meen ik me net te herinneren.
Nuja. Ik en foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenInteresseert dat niemand of is het gewoon iedereen ontgaan dat vandaag/gisteren de Motorwagen van Karl Benz een patent kreeg? Wordt aanzien als de allereerste auto, 125 jaar geleden!
We doen vandaag toch een benzmeet !Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn afwachting
Aan die overhangen kon zelfs audi nog een puntje zuigen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
Comment
Comment