Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Technisch vraagje voor de zelfverklaarde Benz-gekken hier!
Ben op zoek naar een nieuwe mengselverdeler voor de 190E. Nu, daar bestaan een aantal verschillende varianten van.
Enerzijds heb je verschillende luchthoeveelheidsmeters, anderzijds ook verschillende brandstofverdelers (ook wel 'spinnekoppen' genoemd).
Er bestaan dus verschillende combinaties van beide.
Ik zoek dus eentje van/voor een 2.3 liter M102, maar ook daarvoor bestaan blijkbaar verschillende combo's.
De originele mengenteiler van m'n motor is de volgende:
- luchthoeveelheidsmeter: 0 438 121 001 LM0001
- brandstofverdeler: 0 438 101 026 (grijs/zwart type-plaatje)
Even Ebay.de afschuimen en al snel vind je volgende combo's:
Dus mijn voor de hand liggende vraag:
Wat zijn de verschillen tussen de typenummers, kleurcodes van de plaatjes, en de 'LM'-nummers?
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met toleranties? Maar in welke zin?
Was wederom erg leuk ginder. Kon geen grote taxi nemen, deze (Grand Taxi's) rijden enkel van binnen naar buiten de stad en je betaalt er per stoel. Deze worden dus vooral gebruikt door inwoners zonder eigen wagen die afstanden van +30km willen overbruggen.
Vorige keer dat ik er was heb ik het wel een aantal keer gedaan, deze keer zijn we enkel in en rond de stad gereden waar je in principe enkel Petit Taxi's (vooral Fiat Uno, Peugeot 205 en Dacia Logan) kunt nemen.
True. Wij hadden een W123 300D, zo'n zalig ding, maar is afgekeurd omdat hij roestte onderaan. Wheih! En we konden niet blijven plaatjes erop lassen, héhé.
Comment