Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hier nog enkele sets nieuwe wieldoppen liggen in 16". Zijn origineel van een W140, maar passen op alle 16" steelies. 40 euro voor 4.

Post het hier ook maar even. Je weet maar nooit.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• net even naar deze gebeld, wel vrij veel centen, maar natuurlijk weer niet ingevoerd in belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        http://nl.kapaza.be/antwerpen/merced...o-54253679.htm

net even naar deze gebeld, wel vrij veel centen, maar natuurlijk weer niet ingevoerd in belgie
        Héél mooi, maar inderdaad duur.
        Is dat een Nederlandse verkoper die via België verkoopt? Aan zijn taalgebruik te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ik heb hier nog enkele sets nieuwe wieldoppen liggen in 16". Zijn origineel van een W140, maar passen op alle 16" steelies. 40 euro voor 4.

Post het hier ook maar even. Je weet maar nooit.

Zoo, dat zijn mooie doppen, al zeg ik het zelf. Vind ze mooi door die chromen rand en omdat je de gaatjes ziet (doet me wat denken aan de gulli-gaatjes).

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Yup. Eerste setje is al verkocht

Comment

• was frank en bood de 350g turbodiesel 12000
              hij : bel volgend jaar eens terug

fair genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                was frank en bood de 350g turbodiesel 12000
                hij : bel volgend jaar eens terug

fair genoeg

Jammer, maar goed geprobeerd!

Comment

• Wel een schitterende G. Daar zou een RRD ook al eens mee durven rijden.

Comment

• ik zei bel mij terug
                    hij : ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Wel een schitterende G. Daar zou een RRD ook al eens mee durven rijden.
                      wie nie?

Comment

• *steekt hand op*

Beige in een G is not done

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          *steekt hand op*

Beige in een G is not done
                          bwa ....

Comment

• Heel leuk zo een beige interieur als je in de modder aan het ploeteren bent geweest...

Comment

Heel leuk zo een beige interieur als je in de modder aan het ploeteren bent geweest...
                              touché.
                              Kuis je een ander interieur dan ook nooit?

Comment

• Leder hoeft niet, zeker in een terreinwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                  Leder hoeft niet, zeker in een terreinwagen.
                                  Jawel, kan je modder beter afkuisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    touché.
                                    Kuis je een ander interieur dan ook nooit?
                                    Euhm, dat van mijn 190 heb ik nog niet gepoetst neen

Ben ooit begonnen, maar na het proper maken van mijn voorruit en het afstoffen van het dashboard was ik het al beu

Comment

Euhm, dat van mijn 190 heb ik nog niet gepoetst neen

Ben ooit begonnen, maar na het proper maken van mijn voorruit en het afstoffen van het dashboard was ik het al beu
                                      da's genoeg hé, meer ziede toch niet als ge aan het rijden zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                        da's genoeg hé, meer ziede toch niet als ge aan het rijden zijt
                                        Alleen is het een beetje spijtig dat je passagiers dan beginnen zeuren

Comment

Alleen is het een beetje spijtig dat je passagiers dan beginnen zeuren
                                          aan kinderen beginnen.
                                          Ideaal excuus en nooit geneut over netheid.

Comment

Working...
                                          X