Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet @ m'n werk een beige/goudkleurige W126 250SE gezien met bompa doppen, zat een man of 3 in ofzo, die wss iemand kwamen ophalen. En had ook een 1-Bxx-xxx plaat.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Daarnet @ m'n werk een beige/goudkleurige W126 250SE gezien met bompa doppen, zat een man of 3 in ofzo, die wss iemand kwamen ophalen. En had ook een 1-Bxx-xxx plaat.
Ik heb die kerel ook al veel zien rondrijden, jong gastje, precies altijd op weg met 2 of meerdere mensen.
Liefhebber of gangsta-type?
Zag er idd een jonge gast uit. Maar heb niet echt op z'n gezicht gelet, dus weet niet of het een liefhebber of gangsta is.
Hij had wel nog doppen en geen tjoening velgen, dus misschien is het een liefhebber.
Hier trouwens 2 krappe GSM foto's van die W123 vanmiddag. Niet dat je er veel op kunt zien.
Heb een foto van m'n scherm gemaakt, aangezien ik geen kabeltje heb ofzo om te uploaden naar m'n PC (en ik ga dat niet meer kopen voor een bijna 6 jaar oude GSM lol).
Hij zag er wel heel proper uit!
Comment