Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeen slecht idee.
dalen in waarde doet dat toch niet als dat mooi binnen staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmeter kan er beter jou een plezier mee doen
- de plaats niet voor om de auto deftig te stallen
- de tijd niet voor om er mee te rijden
Laat hem daar maar staan, staat er niet in de weg en wie weet binnen enkele jaren heb ik er wel de tijd en plaats voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk Berichten
Ondanks de Amerikaanse bumpers vind ik die bumpers niet echt afsteken.
Al mijn karren verkopen en die kopen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Eigenlijk heel spijtig dat hij geen schuifdak heeft.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenZe hebbe wel knappe auto's (oldie's), maar denk dat ik altijd het gevoel zou hebben van met een oude auto onderweg te zijn. Al kan ik me daar wel in vergisse
Comment
-
snap wel wa ge wilt zegge met charme. Heb al met genoeg oude auto's gereden :-) Met een R5 van 84 op de ring van Aarschot met de motorkap open rijden omdat het ding niet wil afkoelen is zo 1 van die charmes. haha
Anyhow, dat charmegevoel heb ik in zo wat alle oudere auto's. Ze hebben gewoon iets, maar bij Mercedes heb ik dat dus niet. Tenzij mss modellen zoals bv
of een type R107 etc
Ik veronderstel dat ik dat gevoel bij de meeste Merc's niet heb omdat ze bij mij te modern overkomen of zo. Geen idee
Comment
-
ze hebbe wel knappe auto's (oldie's), maar denk dat ik altijd het gevoel zou hebben van met een oude auto onderweg te zijn. Al kan ik me daar wel in vergisseOorspronkelijk geplaatst door b&v Bekijk Berichtenik veronderstel dat ik dat gevoel bij de meeste merc's niet heb omdat ze bij mij te modern overkomen of zo. Geen idee
Comment
-
qua uiterlijk doen ze mij ni direct aan nen typische oldie denken maar eerder aan nen doodgewone auto op leeftijd.
vb: oldie = Volvo amazone
oude oto = volvo 440 (da is dan nog geen oldtimer, ma het scheelt ni veel)
En technisch gezien zijn de Merc's ni zo verouderd. (dus modern overkome )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenqua uiterlijk doen ze mij ni direct aan nen typische oldie denken maar eerder aan nen doodgewone auto op leeftijd.
vb: oldie = Volvo amazone
oude oto = volvo 440 (da is dan nog geen oldtimer, ma het scheelt ni veel)
En technisch gezien zijn de Merc's ni zo verouderd. (dus modern overkome )
Kan ik volledig inkomen op die manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenHet is ni echt mijn merk, maar deze auto heeft mij altij wel geinteresseerd voor de 1 of de andere rede
Ze hebbe wel knappe auto's (oldie's), maar denk dat ik altijd het gevoel zou hebben van met een oude auto onderweg te zijn. Al kan ik me daar wel in vergisse
Als je met ouderwets bedoeld dat ze niet elke verkeersdrempel nemen alsof gans het interieur uit elkaar kan vallen van de schok en dat ze wat overhellen in de bochten dan ja, maar Bv. mijn 126 was zo fris alsof die gisteren uit de showroom kwam.
Ik heb met mijn kar nooit gevoeld alsof ik met een bijna oldtimer rond reed terwijl ze toch nu 20 jaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 126 rijdt ni modern, beter als modern
Ik versta die strekking van tegenwoordig dus echt niet hé... Als het niet hard staat is't nie goe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalsof helga geen baan houdt
Beter dan de meeste voorwieltrekkers, ik zeg altijd "'t Is niet omdat de deurklinken den tarmac raken dat ze den bocht niet netjes af maakt"
Baan houden =/= keihard zijn.
Nen 190 houdt ook goed baan en da spel danst ook.
Comment
Comment