De motor, en enkele kleine chroomdingen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe motor, en enkele kleine chroomdingen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
Zalig kleurtje + met dat dak in het wit, en laagheid. Meesten hier zullen het wel niets vinden denk ik.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichtenverlagen doet zoveel met de lijnen van een auto enkel valt er nog amper mee te rijden zou zo graag een audi 80 B2 zo maken, maar... ik heb gene ezel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenAls je met ouderwets bedoeld dat ze niet elke verkeersdrempel nemen alsof gans het interieur uit elkaar kan vallen van de schok en dat ze wat overhellen in de bochten dan ja, maar Bv. mijn 126 was zo fris alsof die gisteren uit de showroom kwam.
Ik heb met mijn kar nooit gevoeld alsof ik met een bijna oldtimer rond reed terwijl ze toch nu 20 jaar is.
Ne R5 vind ik bv ook zo'n autoke met oldtimer charme. En da helt nochtans ook over gelijk zot en remt geen meter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVet.
Zalig kleurtje + met dat dak in het wit, en laagheid. Meesten hier zullen het wel niets vinden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenSterf aub!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWaar waarde gij gisteren menneke? Ik had uw stickje bij met dat filmpje op
Gisteren?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten*schaamt zich diep*
Compleet vergeten makker, maar m'n kar staat toch bij de garagist, dus kon niet komen.
Comment
-
Daarnet op de autostrade ergens bij het Antwerpse ook een rood-oranje S123 gezien, denk met Hollands plak. En was helemaal mat + paar deuken, maar toch nog vet.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Idd, maar het blijft toch wat luguber om in een lijkwagen te rijden en te slapen, niet?
Comment
Comment