Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha pardon
Wat ik bedoelde is dat de wagen op de fluiten trok. Ook schakelde, pardon, bonkte de automaat nogal hard in zijn versnelling.
(een W123 240TD automatic)
Echt een harde klop? Als je naast de auto stond zag je die gewoon in versnelling knotsen. Ik heb al veel automatics gezien, maar geen die zo hard knalde in zijn versnelling.
Echt een harde klop? Als je naast de auto stond zag je die gewoon in versnelling knotsen. Ik heb al veel automatics gezien, maar geen die zo hard knalde in zijn versnelling.
mijn 126 zijn gat viel ook naar beneden als je hem in d zette, maar zijn boite schakelde vele malen schokvrijer als die van de 116
de boite van de 116 was niet meer in zijn beste doen
soms wat bonkig bij mij van 3 naar 4, maar alleen bij (te) traag optrekken.
typisch voor die benzen, als de deuren. Als je te voorzichtig bent, klikt het nie, smeert het nie, bonkt het en zuipt het meer dan nodig, allee kom maak je het bijna kapot in feite.
Gij moet is meerijden in mijne 411 Automatic van 43 jaar oud den eerste volledige automatische bak van VW!
Comment