Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
vlg mij in 80 toch al rechterspiegel op 280e
alhoewel mijn 230ce 81 met nieuw interieur er ook geen had en ik geloof coupés zelfde uitrusting als de zessers...ni
280E was de topmotor die er vanaf het begin inzat net zoals die al in de W116 zat.
Van '76 tot '80 ofzo met dat interieur?
280E toen had een D-jetronic in de W116.
Dan is die aangeboden geweest als carburatormotor
En in de W123 is de 280E met een K-jetronic (en in de W126 ook)
vlg mij in 80 toch al rechterspiegel op 280e
alhoewel mijn 230ce 81 met nieuw interieur er ook geen had en ik geloof coupés zelfde uitrusting als de zessers...ni
Bobo, ik dacht dat serie II standaard rechterspiegel had, maar het kan ook serie III zijn. IK ben nu aan het twijfelen geslagen.
Normaal hebben de coupés en de zessers dezelfde zaken : chromen parafan-roosters, full chromen bumpers, chromen lijntje onder het achterlicht en de vierkante koplichten (nooit de ronde!)
Ik zeg niet dat ik het echt mooi vind, maar zo'n huizen spreken me enorm aan op de een of andere manier, zo'n typische ouderwetse Vlaamsheid (WV's huis is ook zo'n type ). Eigenlijk een beetje als een 123.
Ik ook niet, het zag er echt nog deftig uit
Ben daarnet eens wat grondiger gaan kijken, bijgeleerd dat het een automaat is en dat hij er eigenlijk echt niet zo rot uitziet, vanachter wat oppervlakkige roest maar rondom leek hij me nog vrij hard, de lak is wel afgeschenen.
Iemand interesse?
Zeer jammer eigenlijk dat dat daar zo staat te verkommeren.
Dat vind ik dus ook, daarom probeer ik hem hier te slijten
Ik heb er het geld momenteel niet voor, en wil manueel + schuifdak
Allez, voor hetzelfde geld is dat ding al verkocht hé, maar ik betwijfel het...
Maar weet je van wie hij is, en of hij uberhaupt te koop is? En voor 't zelfde geld is die motor vastgelopen/kapot ofzo. Maar op de foto's te zien hebben ze hem wel verplaatst?
Je hebt de ruitenwissers toch wel weer platgelegd he?
Ik zeg niet dat ik het echt mooi vind, maar zo'n huizen spreken me enorm aan op de een of andere manier, zo'n typische ouderwetse Vlaamsheid (WV's huis is ook zo'n type ). Eigenlijk een beetje als een 123.
Ik ook niet, het zag er echt nog deftig uit
Ben daarnet eens wat grondiger gaan kijken, bijgeleerd dat het een automaat is en dat hij er eigenlijk echt niet zo rot uitziet, vanachter wat oppervlakkige roest maar rondom leek hij me nog vrij hard, de lak is wel afgeschenen.
Iemand interesse?
Enkel de 280E en de 280, de 250 ziet eruit als een 200.
Je hebt gelijk. Pardon, zo de 250 vergeten. Alhoewel die vaak rijkelijk uitgerust zijn.
@Yacub : zeker? Wat staat er in je optie-codes. Sommige (oudere) mensen halen die eraf omdat ze die toch niet gebruikten in die tijd.
@Strage : definieer oppervlakteroest? Maar hij ziet er wel nog goed uit.
Ziet er wel kaal uit, niet veel opties. Zelfs geen houtwerk op het dashboard. Zo te zien 3 knoppen centraal. Waarvan vermoedelijk 1 voor de achterruit ontwaseming, en dan nog twee, maar ik kan nu niet direct denken waarvoor. Iemand?
Maar die knop voor de 4 pinkers is zo :love:
Comment