Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenalle Ian laat je gaan
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVeel te veel geld, maar indien die nog door de gewone keuring zou geraken, zou ik het nog vet vinden om daarmee rond te rijden. Vette ratlook. (en nee, ik ga hem niet kopen ofzo )
Ge hebt al een rat.
Comment
-
Onderhuids ja D:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEenvoud siert soms, ook op een S-klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
en hoeveel verbruikt zoiets ?
Als je zo iets durft vragen is de auto niks voor u
Trouwens, ne WV zonder nen tragen diesel onder z'n gat die blijft beweren dat het een raket is is zoals een BMW E36 zonder Johnny achter het stuur -> onbestaande
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie motor in een 190 met handbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk heb het dan ook over een 126 hé, ne 220 -> saaiste en lelijkste S klasse ooit. Straalt standaard imo evenveel uit als een bord platte kaas.
Geen liefhebbers, geen anderscultuurvrienden en geen maffia: maw : geen mensen met smaak dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenTrouwens, vraagje of dit kan, maar van een nonkel van mijn vriendin gehoord dat enkel de culasse veranderen naar die van een 16klepper voldoende is.
Carlito of Matteus, klopt dit? Indien wel : wie weet een goeie kop liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEuhm neen, ge hebt allesinds al andere pistons nodig en een andere krukas. Ga maar voor je 560TE prpject
Andere pistons ook ja, dat zei hij ook, maar ik was weeral te snel in het typen.
Mja met al die keuringstories hier, zou ik beter dat blok erin leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenkrukas ook?
Andere pistons ook ja, dat zei hij ook, maar ik was weeral te snel in het typen.
Mja met al die keuringstories hier, zou ik beter dat blok erin leggen.
Comment
-
Je moet ervan uitgaan dat alle internals van een 16-klepper anders zijn dan die van een 8-klepper. Enkel de blok zelf is van bouw hetzelfde.
Dus: krukas, zuigers, kettingkast, ketting, geleiders, tandwielen, spanner, oliepomp, etc.
M.a.w. het is interessanter als je een geplooide 2.3-16 vindt en daarvan de volledige drijftrein van over bouwt. Veel goedkoper en doenbaarder.
Comment
Comment