Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    alle Ian laat je gaan

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      alle Ian laat je gaan
      'k Wil wel ruilen met de 230C.

      E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

      Comment


      • tis 230c

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Veel te veel geld, maar indien die nog door de gewone keuring zou geraken, zou ik het nog vet vinden om daarmee rond te rijden. Vette ratlook. (en nee, ik ga hem niet kopen ofzo )






          Ge hebt al een rat.

          Comment


          • Onderhuids ja D:

            E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Eenvoud siert soms, ook op een S-klasse.
              Kweet nie, ik heb geen probleem met zebrano in nen 190 of 124 maar in een s klasse is dat imo teveel met die strepen, hou er niet van.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten

                en hoeveel verbruikt zoiets ?

                Als je zo iets durft vragen is de auto niks voor u

                Trouwens, ne WV zonder nen tragen diesel onder z'n gat die blijft beweren dat het een raket is is zoals een BMW E36 zonder Johnny achter het stuur -> onbestaande

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Die motor in een 190 met handbak.
                  Matteus gaat een gewisse dood tegemoed

                  Comment


                  • indertijd vond ik zebrano ook niet zo mooi, want goekoper
                    ondertussen vind ik het erg fris, anno 2012

                    Comment


                    • Wortelnoot jong

                      Comment


                      • in een 126 ok

                        maar in een 220 bvb vind ik het ouwbollig en zou ik liever zebrano terugzien

                        Comment


                        • Ik heb het dan ook over een 126 hé, ne 220 -> saaiste en lelijkste S klasse ooit. Straalt standaard imo evenveel uit als een bord platte kaas.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                            Ik heb het dan ook over een 126 hé, ne 220 -> saaiste en lelijkste S klasse ooit. Straalt standaard imo evenveel uit als een bord platte kaas.
                            zo ne 220 is de enige S klasse die je nog ziet rondbollen onder kont van oma's op den buiten om kindjes af te halen.

                            Geen liefhebbers, geen anderscultuurvrienden en geen maffia: maw : geen mensen met smaak dus

                            Comment


                            • hmmmm zebrano : ooit, ooit! Maar eerst twijfelen en twijfelen : ik vond zo een zespitter echt vet klinken

                              Comment


                              • Trouwens, vraagje of dit kan, maar van een nonkel van mijn vriendin gehoord dat enkel de culasse veranderen naar die van een 16klepper voldoende is.

                                Carlito of Matteus, klopt dit? Indien wel : wie weet een goeie kop liggen

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                  Trouwens, vraagje of dit kan, maar van een nonkel van mijn vriendin gehoord dat enkel de culasse veranderen naar die van een 16klepper voldoende is.

                                  Carlito of Matteus, klopt dit? Indien wel : wie weet een goeie kop liggen
                                  Euhm neen, ge hebt allesinds al andere pistons nodig en een andere krukas. Ga maar voor je 560TE prpject

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                    Euhm neen, ge hebt allesinds al andere pistons nodig en een andere krukas. Ga maar voor je 560TE prpject
                                    krukas ook?

                                    Andere pistons ook ja, dat zei hij ook, maar ik was weeral te snel in het typen.

                                    Mja met al die keuringstories hier, zou ik beter dat blok erin leggen.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                      krukas ook?

                                      Andere pistons ook ja, dat zei hij ook, maar ik was weeral te snel in het typen.

                                      Mja met al die keuringstories hier, zou ik beter dat blok erin leggen.
                                      tuurlijk, makkie

                                      Comment


                                      • Je moet ervan uitgaan dat alle internals van een 16-klepper anders zijn dan die van een 8-klepper. Enkel de blok zelf is van bouw hetzelfde.
                                        Dus: krukas, zuigers, kettingkast, ketting, geleiders, tandwielen, spanner, oliepomp, etc.

                                        M.a.w. het is interessanter als je een geplooide 2.3-16 vindt en daarvan de volledige drijftrein van over bouwt. Veel goedkoper en doenbaarder.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X