Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die erste Adresse für Oldtimer und Youngtimer in Hamburg und Umgebung: tolle Autos zu fairen Preisen, freundliche und kompetente Beratung, Ankauf und Kommission! Und guten Kaffee gibt es auch.
Geweldig ding ! Eigelijk zou dat in een museum moeten komen, tzou zonde zijn om ermee te rijden. Ik vind de kleur dik inorde, toch 100x beter dan het vuil wit waarin vele duitse taxi's gespoten werden.
Geweldig ding ! Eigelijk zou dat in een museum moeten komen, tzou zonde zijn om ermee te rijden. Ik vind de kleur dik inorde, toch 100x beter dan het vuil wit waarin vele duitse taxi's gespoten werden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Veel geld, maar een splinternieuwe Benz kost nog meer.
Maar toch zou ik het jammer vinden om die dan door het gewone verkeer te jagen. Ook al staan er al W123's in het Benz museum. Maar vraag me dan wel af hoe de leidingen etc eraan toe zijn.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die W123 die jij wist staan?
Staat nog steeds te rotten op dezelfde plaats, pijnlijk
Niets meer van gehoord, we hadden nog even gedacht om hem in te zetten voor de Carbagerun, maar dat gaat te veel kosten vrees ik. Ik ga hem dan ook niet kopen als het zover is, staat te lang stil en ik zou er m'n broek aan scheuren
Comment