Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alles is altijd afhankelijk van de staat en de prijs hé
Wagen is in goede staat en origineel je kan best eens komen kijken indien je geintereseert bent, de prijs zal ongever 25.000, dat is nog niet echt besproken, maar dan heb je al een idee.
Deze beauty (W123 280E) staat te verrotten in Lint op een weide. Mijn broer heeft al navraag gedaan en het blijkt eigendom te zijn van een overleden man, doordat de erfenis zolang aansleept wordt deze auto verwaarloosd. Doodzonde, een paar maanden geleden was hij blijkbaar nog perfect op te knappen maar door weer en wind is hij helemaal gaan roesten en ik weet niet of er nog iets aan de restaureren valt. Op de foto's zal je waarschijnlijk niet al te veel details kunnen zien (2.0 megapixel is niet ideaal natuurlijk)
Deze beauty (W123 280E) staat te verrotten in Lint op een weide. Mijn broer heeft al navraag gedaan en het blijkt eigendom te zijn van een overleden man, doordat de erfenis zolang aansleept wordt deze auto verwaarloosd. Doodzonde, een paar maanden geleden was hij blijkbaar nog perfect op te knappen maar door weer en wind is hij helemaal gaan roesten en ik weet niet of er nog iets aan de restaureren valt. Op de foto's zal je waarschijnlijk niet al te veel details kunnen zien (2.0 megapixel is niet ideaal natuurlijk)
Voor de vrienden is het Wouter en voor de zatte vrienden den buurman !
Heb jij ook iets zweeds of iets met een ster?
Hahaha oké zal ik onthouden! Nope, VW Polo 1.4TDI (2006). Daar heb ik mijn broer niet bepaald trots mee gemaakt... Maar ik vond het ideaal voor mijn situatie toen ik hem kocht!
Hahaha oké zal ik onthouden! Nope, VW Polo 1.4TDI (2006). Daar heb ik mijn broer niet bepaald trots mee gemaakt... Maar ik vond het ideaal voor mijn situatie toen ik hem kocht!
Ne Polo is ook goed !
En een super degelijk motor'tje naart schijnt die 3 cilinder !
Comment