ok zou kunnen wist ik ni, dacht dat dat bwj-afhankelijk was
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWow! Een van de mooiere 123's die ik al zag, en dan qua motor ook in orde
Elektrische buitenspiegel, maar ik zie de bediening niet op de middenconsole, idem met de achterregeling, ik zie enkel een lelijke draaiknop.
Mooi kleur, echt mooi kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk dacht bij diesel rechtsvoor in plaats van linksachter.
Staat ook nogal ver naar achter. Samen met die blaupunkt-radio veronderstel ik dat die ingebouwd is (ook achterregeling is een lelijke draaiknop).
Mist feitelijk alleen een armstuen vooran
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenklopt.
Staat ook nogal ver naar achter. Samen met die blaupunkt-radio veronderstel ik dat die ingebouwd is (ook achterregeling is een lelijke draaiknop).
Mist feitelijk alleen een armstuen vooran
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenZe moesten u anaal verkrachten met een cactus!
Daar mag je trouwens niet mee op de baan in BE. Airride is verboden.
Gespot in Berlijn:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk vind die kar ook wel vet. Nuja, vooral op foto dan, hoe het rijdt is iets anders natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenKomaan man doe niet zo hypocriet, als je dat koopt en de air vanonder haalt hebt ge nog steeds een schone W123!
Maar ik ben dan ook stiekem een bbs-liefhebberLast edited by Alex60; 07/08/2012, 16:01.Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAhja je hebt gelijk. Wat een zonde want eigenlijk zou dat niet mogen deze aftermarket inbouw want dit is een verzamelaarsauto's he.
Voor de rest ziet het echt wel een nette auto uit, mist alleen de voorarmsteun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenVoor de rest ziet het echt wel een nette auto uit, mist alleen de voorarmsteun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen airco...en cc
alles wat je op eender welke us-er wel hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenVind ik niet. Werd toch zelden gekozen als optie. Wordt wel jammer genoeg heel erg veel aftermarket ingebouwd door NL-ers met heel zware schade aan de bekleding tot gevolg.
Comment
Comment