Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    250 automaat, een donkerblauwe. 3 weken geleden gekocht, heeft niet lang op internet gestaan.
    aahhh een 6-cilinder. Die 250 heeft een mooi geluid. Echt zot, wel wat hoog verbruik.

    Comment


    • Lot van Mercedes 240D met 130.000 in zéér goede staat + Mercedes 450 SLC in mooie staat te koop voor €8000.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Lot van Mercedes 240D met 130.000 in zéér goede staat + Mercedes 450 SLC in mooie staat te koop voor €8000.
        Allez seg, totale uitverkoop?
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

        Comment


        • Ik hoop het.

          Ja, ik begrijp zelf niet goed hoe het komt maar ik rij echt nooit (letterlijk) met die auto's. Hoe geweldig ik ze ook vind als ik ze zie staan.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

          Comment


          • Hoeveel voor die 240D?

            E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
              Nee...hoort er niet meer bij.
              Inderdaad, lelijke rotkoten.

              Fak die achterkant is zoe extreem mottig en dan zwijgen we nog van het interieur en problemen dat da vort spel heeft. Het Benz leven stopt na de 3 grote w's. (201, 124 en 126).


              140 hoort daar soms ook wel eens bij :$

              Comment


              • ik heb koplampwissertjes! nananannaaanaaa!

                en ik zit met die mooie M123-motor in mijn hoofd dat gecombineerd met een automaatbak en je hebt volgens mij de ultime cruizekar! Wel die mottige solex vervangen door een dubbele weber, om het benzineverbruik te doen dalen

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                  ik heb koplampwissertjes! nananannaaanaaa!

                  en ik zit met die mooie M123-motor in mijn hoofd dat gecombineerd met een automaatbak en je hebt volgens mij de ultime cruizekar! Wel die mottige solex vervangen door een dubbele weber, om het benzineverbruik te doen dalen

                  W123 250 automaat van 1976 kopen?
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                    W123 250T automaat van 1976 kopen?
                    nu heb ik interesse

                    waarom wel?

                    Comment



                    • E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                      Comment


                      • *kwijlkwijl*

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                          Inderdaad, lelijke rotkoten.

                          Fak die achterkant is zoe extreem mottig en dan zwijgen we nog van het interieur en problemen dat da vort spel heeft. Het Benz leven stopt na de 3 grote w's. (201, 124 en 126).


                          140 hoort daar soms ook wel eens bij :$
                          idd

                          .

                          Ja ... 140. zalige olifant. Alhoewel de 140 toch wel een serieus nadeel heeft op gebied van technologie... "computer says no" toestanden, al die elektrische snufjes die fout gaan ... de 140 zou een tank kunnen zijn, mocht het gewoon een grote 124 geweest zijn (geef toe visueel heeft het iets). Wij zouden dat appreciëren - de veel laterhandse aankopen - paupers die we zijn - maar de 140 moest die complexiteit hebben om marktwaarde te hebben toen.
                          De 124 is duidelijk veel meer good old basic techniek, met de bijhorende eenvoud en vervangmogelijkheiden en betrouwbaarheid. Je hoort er nu eenmaal van uit te gaan dat zo een wagen hier en daar eens oud is en er aan gesleuteld moet worden. En dan is 140 een ramp. Er is ook maar amper een 300 turbodiesel voorhanden, wat het meest aanvaardbaar is voor een middelmatig begoede liefhebber, al de rest is voor de grote spaarpot. 201,124 heb je al met een 2 liter dieselke en naft, werkt mee aan een extreme populariteit. De 126 heb je zelfs met 2.6 naft plat basic techniek, ook in niets te vergelijken met de kopzorgen complexiteit van de latere nafts.
                          Last edited by ; 02/10/2012, 13:09.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                            idd

                            .

                            Ja ... 140. zalige olifant. Alhoewel de 140 toch wel een serieus nadeel heeft op gebied van technologie... "computer says no" toestanden, al die elektrische snufjes die fout gaan ... de 140 zou een tank kunnen zijn, mocht het gewoon een grote 124 geweest zijn (geef toe visueel heeft het iets). Wij zouden dat appreciëren - de veel laterhandse aankopen - paupers die we zijn - maar de 140 moest die complexiteit hebben om marktwaarde te hebben toen.
                            De 124 is duidelijk veel meer good old basic techniek, met de bijhorende eenvoud en vervangmogelijkheiden en betrouwbaarheid. Je hoort er nu eenmaal van uit te gaan dat zo een wagen hier en daar eens oud is en er aan gesleuteld moet worden. En dan is 140 een ramp. Er is ook maar amper een 300 turbodiesel voorhanden, wat het meest aanvaardbaar is voor een middelmatig begoede liefhebber, al de rest is voor de grote spaarpot. 201,124 heb je al met een 2 liter dieselke en naft, werkt mee aan een extreme populariteit. De 126 heb je zelfs met 2.6 naft plat basic techniek, ook in niets te vergelijken met de kopzorgen complexiteit van de latere nafts.
                            Het is een S-klasse, die komen niet met kleine motoren. Ik dacht trouwens dat in de w126 de kleinste motor de M110 280E was (slechts 185pk).

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                              Het is een S-klasse, die komen niet met kleine motoren. Ik dacht trouwens dat in de w126 de kleinste motor de M110 280E was (slechts 185pk).
                              wiki zegt neen. 2.6 was de kleinste longinhoud.
                              280 carburator is de simpelste motor.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Weer een 202!

                                (Maar vind hem wel nog knap (op de witte pinkers na hehe). S202 is knapper dan W202.)

                                E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Lekker, lijkt hard op die van W201! Een facelift S202 is wel knapper imo.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Weer een 202!

                                    (Maar vind hem wel nog knap (op de witte pinkers na hehe). S202 is knapper dan W202.)
                                    Op een 202 zijn witte pinkers wel knapper en het past er ook op vind ik. Een S202 is bij mijn weten zelfs niet geleverd met oranje pinkers?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Op een 202 zijn witte pinkers wel knapper en het past er ook op vind ik. Een S202 is bij mijn weten zelfs niet geleverd met oranje pinkers?
                                      S202 is inderdaad nooit geleverd met oranje pinkers.
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

                                      1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

                                      1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

                                      Comment


                                      • en 280 carburator is weldegelijk een kleinere 156pk of zoiet

                                        En toch is er een groot verschil tussen w126 en w140 op gebied van techniek "heden ten dage".
                                        mits wat gesleutel en wat olie bijvullen is een M103 w126 een betere zijkar dan een w140.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X