Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lot van Mercedes 240D met 130.000 in zéér goede staat + Mercedes 450 SLC in mooie staat te koop voor €8000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenLot van Mercedes 240D met 130.000 in zéér goede staat + Mercedes 450 SLC in mooie staat te koop voor €8000.
Comment
-
Ik hoop het.
Ja, ik begrijp zelf niet goed hoe het komt maar ik rij echt nooit (letterlijk) met die auto's. Hoe geweldig ik ze ook vind als ik ze zie staan.
Comment
-
Hoeveel voor die 240D?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenNee...hoort er niet meer bij.
Fak die achterkant is zoe extreem mottig en dan zwijgen we nog van het interieur en problemen dat da vort spel heeft. Het Benz leven stopt na de 3 grote w's. (201, 124 en 126).
140 hoort daar soms ook wel eens bij :$
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenik heb koplampwissertjes! nananannaaanaaa!
en ik zit met die mooie M123-motor in mijn hoofd dat gecombineerd met een automaatbak en je hebt volgens mij de ultime cruizekar! Wel die mottige solex vervangen door een dubbele weber, om het benzineverbruik te doen dalen
W123 250 automaat van 1976 kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenW123 250T automaat van 1976 kopen?
waarom wel?
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenInderdaad, lelijke rotkoten.
Fak die achterkant is zoe extreem mottig en dan zwijgen we nog van het interieur en problemen dat da vort spel heeft. Het Benz leven stopt na de 3 grote w's. (201, 124 en 126).
140 hoort daar soms ook wel eens bij :$
.
Ja ... 140. zalige olifant. Alhoewel de 140 toch wel een serieus nadeel heeft op gebied van technologie... "computer says no" toestanden, al die elektrische snufjes die fout gaan ... de 140 zou een tank kunnen zijn, mocht het gewoon een grote 124 geweest zijn (geef toe visueel heeft het iets). Wij zouden dat appreciëren - de veel laterhandse aankopen - paupers die we zijn - maar de 140 moest die complexiteit hebben om marktwaarde te hebben toen.
De 124 is duidelijk veel meer good old basic techniek, met de bijhorende eenvoud en vervangmogelijkheiden en betrouwbaarheid. Je hoort er nu eenmaal van uit te gaan dat zo een wagen hier en daar eens oud is en er aan gesleuteld moet worden. En dan is 140 een ramp. Er is ook maar amper een 300 turbodiesel voorhanden, wat het meest aanvaardbaar is voor een middelmatig begoede liefhebber, al de rest is voor de grote spaarpot. 201,124 heb je al met een 2 liter dieselke en naft, werkt mee aan een extreme populariteit. De 126 heb je zelfs met 2.6 naft plat basic techniek, ook in niets te vergelijken met de kopzorgen complexiteit van de latere nafts.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenidd
.
Ja ... 140. zalige olifant. Alhoewel de 140 toch wel een serieus nadeel heeft op gebied van technologie... "computer says no" toestanden, al die elektrische snufjes die fout gaan ... de 140 zou een tank kunnen zijn, mocht het gewoon een grote 124 geweest zijn (geef toe visueel heeft het iets). Wij zouden dat appreciëren - de veel laterhandse aankopen - paupers die we zijn - maar de 140 moest die complexiteit hebben om marktwaarde te hebben toen.
De 124 is duidelijk veel meer good old basic techniek, met de bijhorende eenvoud en vervangmogelijkheiden en betrouwbaarheid. Je hoort er nu eenmaal van uit te gaan dat zo een wagen hier en daar eens oud is en er aan gesleuteld moet worden. En dan is 140 een ramp. Er is ook maar amper een 300 turbodiesel voorhanden, wat het meest aanvaardbaar is voor een middelmatig begoede liefhebber, al de rest is voor de grote spaarpot. 201,124 heb je al met een 2 liter dieselke en naft, werkt mee aan een extreme populariteit. De 126 heb je zelfs met 2.6 naft plat basic techniek, ook in niets te vergelijken met de kopzorgen complexiteit van de latere nafts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenHet is een S-klasse, die komen niet met kleine motoren. Ik dacht trouwens dat in de w126 de kleinste motor de M110 280E was (slechts 185pk).
280 carburator is de simpelste motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
(Maar vind hem wel nog knap (op de witte pinkers na hehe). S202 is knapper dan W202.)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWeer een 202!
(Maar vind hem wel nog knap (op de witte pinkers na hehe). S202 is knapper dan W202.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOp een 202 zijn witte pinkers wel knapper en het past er ook op vind ik. Een S202 is bij mijn weten zelfs niet geleverd met oranje pinkers?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
Comment