Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er strak uit die auto. Tja de kleuren, maar het is wel origineel.

Ik ben trouwens dat gezaag over alles wat niet OEM is, is lelijk beu gehoord. Iedereen doet wat hij wil met zijn kar. Als ik op de mijne nu een kofferspoilertje zet, doe ik dat omdat ik het mooi vind. Als ik witte pinklichten steek, vind ik dat mooi. Is de auto daardoor minder waard? Neen.
    Last edited by ; 02/05/2013, 11:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Ziet er strak uit die auto. Tja de kleuren, maar het is wel origineel.

Ik ben trouwens dat gezaag over alles wat niet OEM is, is lelijk beu gehoord. Iedereen doet wat hij wil met zijn kar. Als ik op de mijne nu een kofferspoilertje zet, doe ik dat omdat ik het mooi vind. Als ik witte pinklichten steek, vind ik dat mooi. Is de auto daardoor minder waard? Neen.
      OEM hoeft hoegenaamd niet, maar als je een EVOII kit steekt dan toch liever wel.
      Het gaat 'm om kwaliteit bij mij, niet over duur en/of OEM.

...en ik mag gerust zeggen dat die kleuren spuuglelijk zijn.

Comment

• kleuren zijn net als smaken heerlijk subjectief. Ik vind blauw niet mooi, iemand anders vindt rood niet mooi. Dat is je goed recht.

Maar een prijs belachelijk vinden van een auto omdat het kleur je niet aanstaat is belachelijk. Ook al is dat kleur belachelijk. Ik vind de kleuren ook niet bijzonder mooi van die 2.3-16v evoII, maar om daarom te zeggen dat die 15k belachelijk is, is ook grof. Als die mens daar zoveel voor vraagt, ondanks die kleuren, wil het meestal wel iets zeggen.

Comment

kleuren zijn net als smaken heerlijk subjectief. Ik vind blauw niet mooi, iemand anders vindt rood niet mooi. Dat is je goed recht.

Maar een prijs belachelijk vinden van een auto omdat het kleur je niet aanstaat is belachelijk. Ook al is dat kleur belachelijk. Ik vind de kleuren ook niet bijzonder mooi van die 2.3-16v evoII, maar om daarom te zeggen dat die 15k belachelijk is, is ook grof. Als die mens daar zoveel voor vraagt, ondanks die kleuren, wil het meestal wel iets zeggen.
          Dat is ook juist.

(Dat er geen misverstanden mogen zijn, ik had geen weet van prijs en zou dan ook niet zeggen dat die kleuren de prijs op zo'n manier hoeven te beïnvloeden, zoiets zou kortzichtig zijn.)

Comment

• stond bij bieden vanaf 15k. En ik heb moeten kijken omdat er op de vorige pagina sprake was van een prijs.

Comment

kleuren zijn net als smaken heerlijk subjectief. Ik vind blauw niet mooi, iemand anders vindt rood niet mooi. Dat is je goed recht.

Witte pinkers en spoilers kan je nog makkelijk vervangen/verwijderen. Maar even een auto een volledige respray geven is niet evident. Het kleinste kind weet dat je zo'n kleurencombo moeilijk verkocht krijgt. Als het de bedoeling is om die auto te verkopen na de opbouw, kan je hem beter de originele kleuren geven. Gegarandeerd meer kans op een snelle verkoop.

Zeg nu zelf:

vs

Volledig in het wit ging die er een pak mooier eruit gezien hebben. En ja, het is dan misschien persoonlijke smaak, maar iedereen weet dat je persoonlijke smaak moeilijk verkocht krijgt. Kijk maar naar al die ronny auto's waar ook tonnen geld in zit maar die ze aan de straatstenen niet kwijt geraken.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Geef mij die wit-blauwe maar. heb ik eens iets anders.

Comment

• Wat jij nu aanhaalt Ian is jouw persoonlijke smaak, jij vindt die zwarte mooier (ik ook trouwens) maar de persoon in kwestie zal blauw-wit mooier vinden..
                  Je kan onmogelijk bij zo iets zeggen wat goed & wat slecht is, ik volg je gedachtegang '' gewoon ik ''.
                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                  Current:
                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                  Ex:
                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Dat is echt wel "slecht". Wansmakelijk. Is nooit de bedoeling geweest om er zo uit te zien.
                    De op zich al opzichtige Evo II-kit wordt belachelijk gemaakt.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Dat is echt wel "slecht". Wansmakelijk. Is nooit de bedoeling geweest om er zo uit te zien.
                      Jij snapt het.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Geef mij die wit-blauwe maar. heb ik eens iets anders.
                        Tegendraads, dat zijt ge wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Dat is echt wel "slecht". Wansmakelijk. Is nooit de bedoeling geweest om er zo uit te zien.
                          +1

Hoeveel hij er voor vraagt zal me worst wezen.
                          Je steekt toch ook geen fotomodel in een outfit van oma flodder.
                          Beetje logisch redeneren noem ik dat.

En verder volg ik gewoon ik ook wel, je mag je kar zeker wat aanpassen, maar het moet binnen de grenzen van het smakelijke blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                            +1

En verder volg ik gewoon ik ook wel, je mag je kar zeker wat aanpassen, maar het moet binnen de grenzen van het smakelijke blijven.

Dat moet niet.

Maar heb ik toch liever.

Comment

• Heb hem vandaag nog zien rijden. Valt wel op zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                Tegendraads, dat zijt ge wel.
                                ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                +1

Hoeveel hij er voor vraagt zal me worst wezen.
                                Je steekt toch ook geen fotomodel in een outfit van oma flodder.
                                Beetje logisch redeneren noem ik dat.

wat is er daar nu wansmakelijk aan? Serieus? Je auto mag wel wit zijn of matzwart, maar originele kleurstellingen mag niet. Ik vind wit of matzwart mottiger dan dit.

Comment

• deze schoonheid vorig weekend zien rijden in Kortrijk ( sorry voor het paaltje, was aan de verkeerslichten )

1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                  1984 BMW E28 520i
                                  2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• en we zijn goed bezig! Mooie auto, mooie spot

Comment

• Mooie seat

Comment

• Jammer van dat gat in het dak.

Voor de rest zijn die W111 inderdaad superknappe bakken.

Comment

• Die ster staat echt als een monument op de auto.

Comment

Working...
                                          X