Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terugroepactie VW Golf 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Terugroepactie VW Golf 1

Volkswagen komt met opmerkelijke terugroepactie

AMSTERDAM - Volkswagen komt donderdag met een wel heel opmerkelijke terugroepactie in de Nederlandse dagbladen. De autofabrikant roept bezitters van de Golf 1 op zich bij de dealer te melden.

ANP

Er zouden problemen zijn met het sluitingsmechanisme van het handschoenenkastje.
    Of er veel mensen gehoor geven aan de oproep van Volkswagen valt nog te bezien, het gaat namelijk om auto's uit het bouwjaar 1974.
    (c) ANP/NU.nl
    Bron : http://www.nu.nl/news/1369062/32/Vol...roepactie.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      ²,

Comment

WTF?!

als dat "sluitingsmechanisme van het handschoenenkastje" nu nog niet kapot is dan zal het nooit kapot gaan

Comment

Comment

Ze willen gewoon nog eens positief in het nieuws komen. anders spreekt er toch niemand over volkswagen. Nu kan iedereen zeggen "wauw, gewaldig. Wat een klantenservice, mooi hoor "

Comment

Ik heb dat van mij ook moeten lijmen, maar heb je Lancia daar ooit iets van horen zeggen? Neeeeee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                Ik heb dat van mij ook moeten lijmen, maar heb je Lancia daar ooit iets van horen zeggen? Neeeeee!
                Bij Lancia zijn ze in de zevende hemel als er eentje verkocht worden, ze zullen daar zeker geen van terugroepen (jk )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  Bij Lancia zijn ze in de zevende hemel als er eentje verkocht worden, ze zullen daar zeker geen van terugroepen (jk )
                  niet waar!

Ze denken gewoon dat er geen meer van rondrijd.
                  Voor zover ik weet ben ik dan ook de enigste die kan bewijzen dat ze niet allemaal weggerot zijn.

Comment

reclamestunt!
                    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Aah, er zit geen slotje in de mijne, en als je geen slotje hebt dan heb je sluitingsproblemen hé kzal er morgen eens mee naar de garage gaan

Comment

Comment

Goedkope reclame. Wél goed gevonden van de reclamejongens.

Maar zouden ze zich niet beter bezighouden met het deftig in mekaar vijzen van hun huidige modellen dan de brokken te lijmen van diegene van 30 jaar oud

Comment

binnen 40 jaar doen ze een terugroepactie van de golf IV, om zijn ruitenmechanisme te vervangen.

Comment

binnen 5jaar mag ik mijne einser binnen doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten

Loooooooooooooool
                                Hoe zouden ze dat te weten gekomen zijn De firmawagens van VW nederland zijn mss ng allemaal Golfs 1

-Directeur- het klepje sluit niet meer goed, valt dat ng onder de garantie?
                                www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  binnen 40 jaar doen ze een terugroepactie van de golf IV, om zijn ruitenmechanisme te vervangen.
                                  Of de achterlichten (de lampjes) van Golfjes IV, hoeveel ik er al daar niet mee zien rondrijden heb, of het moet aan mij liggen.
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                    Loooooooooooooool
                                    Hoe zouden ze dat te weten gekomen zijn De firmawagens van VW nederland zijn mss ng allemaal Golfs 1

-Directeur- het klepje sluit niet meer goed, valt dat ng onder de garantie?
                                    Zo laat VW uitschijnen dat ze nog altijd bezig zijn met het nazicht van de Golf 1. De volgende stap is ons wijsmaken dat de Golf V al ontwikkeld was bij de lancering van de Golf II, maar dat de wereld er nog niet klaar voor was. Op dit eigenste ogenblik zit de Golf XII al volop in de ontwerpfase.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                      Zo laat VW uitschijnen dat ze nog altijd bezig zijn met het nazicht van de Golf 1. De volgende stap is ons wijsmaken dat de Golf V al ontwikkeld was bij de lancering van de Golf II, maar dat de wereld er nog niet klaar voor was. Op dit eigenste ogenblik zit de Golf XII al volop in de ontwerpfase.
                                      In bepaalde landen wordt de Golf I nog gebouwd. Niettemin, ze melden wel degelijk dat het om de oorspronkelijke wagens gaat.
                                      Zeker dat dit geen oude 1 april-grap is?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Kzie daar al trailers met sloopgolfjes arriveren

'repareer em maar'
                                        www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                        X