Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• idd had em net gezien.

check ook eens waar die staat... +1100km

2.0 in niet zo'n fijne kleur, maar zo te zien wel een nette kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      idd had em net gezien.

check ook eens waar die staat... +1100km

2.0 in niet zo'n fijne kleur, maar zo te zien wel een nette kar.
      Dat babyblauw is inderdaad knapper .

Comment

• dat goudkleurig is net zoals dat babyblauw ook vrij '80s, maar geef me dan toch maar dat blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Euh... als we er een dagje auto's kijken van maken... zaterdag op zondag slapen in de Vosges?
          Neen. Ik moet werken vanavond.

Comment

de eerste zegt mij het meeste.
            idem.... en de andere zijn nogal ver om.

Vanuit Hasselt die Audi halen en die drie 190's bekijken is bijna 1700km. Dan nog eens 900 terug. 2500km op een dagje is misschien wat teveel van het goede

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
              Perfect!!

Die eerste lijkt idd wel zeer goed he. Kerel geeft veel uitleg enzo. Zoals die krassen de meesten zouden dit niet zeggen je ziet het toch ni op foto.

Ben wel vergeten vragen of die met of zonder kat is. Hij heeft geen gele lichten dus kans is wel groot. Die 2e is wss zonder kat.

Die 3e ben ik ni zo voor, km's onduidelijk, wil geen technische controle voor verkoop, leeggehaalde kat.
              Die eerste heeft volgens mij wel gele lichten hoor. Da's gewoon vrij vaag.... de mijne had dat ook, en dat viel totaaaaaaal niet zo hard op als bij die tweede die je postte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                idem.... en de andere zijn nogal ver om.

Vanuit Hasselt die Audi halen en die drie 190's bekijken is bijna 1700km. Dan nog eens 900 terug. 2500km op een dagje is misschien wat teveel van het goede
                Als je dan terugkijkt dat we vorig jaar ver 2000km op 24h gedaan hebben, met een remork achter ons

maar idd, ik zou ook die eerste bezien, leuk ook dat het goed uitkomt op de route!
                Liefst wel in de terugrit van die 90, heb met die mens afgesproken om 14h
                had 8h vertrekken voorgesteld aan jerred, maar nog niets gehoord.

Comment

• Nog niet verkocht dus ?

Comment

• gele koplampen:

vs.

en

't is die derde die uit de boot valt met andere woorden

Comment

• nope!

Comment

Als je dan terugkijkt dat we vorig jaar ver 2000km op 24h gedaan hebben, met een remork achter ons

maar idd, ik zou ook die eerste bezien, leuk ook dat het goed uitkomt op de route!
                        Liefst wel in de terugrit van die 90, heb met die mens afgesproken om 14h
                        had 8h vertrekken voorgesteld aan jerred, maar nog niets gehoord.

Als je nog iets regelt..... stuur mij straks een sms, ik ben van 17u tot 24 aan het werk. En als ik morgen om 7u moet vertrekken, ga ik best zonder omwegen m'n bed in a het werk

Comment

• ja pak voorlopig 8h, anders gaan we er niet op tijd geraken vrees ik. Ik hoor Jerred nog wel.

Comment

nope!

Speciaal voor u van 't internet gehaald fzo ?

Comment

• nee check één van m'n posts hierboven

Comment

ja pak voorlopig 8h, anders gaan we er niet op tijd geraken vrees ik. Ik hoor Jerred nog wel.
                                8u, 14u daar zijn. Da's 6u. Voor minder dan 600km. Op een zondag voormiddag. Met een 120d, en Jerred achter het stuur.

Ik zeg u, we gaan daar 3u moeten wachten op die verkoper!

Comment

nee check één van m'n posts hierboven
                                  huh, verwarring
                                  Hoe zit het nu ?

Comment

• ja dan kijken we eerst naar die 190 ofzo hé, whatever

Comment

oef, advertentie al teruggevonden. Hij heeft ze gewoon opnieuw geplaatst om de link op de eerste pagina te krijgen
                                      De link die ik had opgeslagen werkte dus niet meer.

blijkbaar maar 114.000km!
                                      hierzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                                        huh, verwarring
                                        Hoe zit het nu ?
                                        Die advertentie was verwijderd, om hem dan opnieuw te plaatsen zodat ie bovenaan de pagina stond. Niet meer en niet minder. Maar Avantus had de link van de eerste advertentie, en uiteraard kwam die nergens meer op uit.

Gesnopen?

Comment

hierzo
                                          Aaaaah
                                          Had die niet gezien

Comment

Working...
                                          X