Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanuit Hasselt die Audi halen en die drie 190's bekijken is bijna 1700km. Dan nog eens 900 terug. 2500km op een dagje is misschien wat teveel van het goede
Die eerste lijkt idd wel zeer goed he. Kerel geeft veel uitleg enzo. Zoals die krassen de meesten zouden dit niet zeggen je ziet het toch ni op foto.
Ben wel vergeten vragen of die met of zonder kat is. Hij heeft geen gele lichten dus kans is wel groot. Die 2e is wss zonder kat.
Die 3e ben ik ni zo voor, km's onduidelijk, wil geen technische controle voor verkoop, leeggehaalde kat.
Die eerste heeft volgens mij wel gele lichten hoor. Da's gewoon vrij vaag.... de mijne had dat ook, en dat viel totaaaaaaal niet zo hard op als bij die tweede die je postte.
Vanuit Hasselt die Audi halen en die drie 190's bekijken is bijna 1700km. Dan nog eens 900 terug. 2500km op een dagje is misschien wat teveel van het goede
Als je dan terugkijkt dat we vorig jaar ver 2000km op 24h gedaan hebben, met een remork achter ons
maar idd, ik zou ook die eerste bezien, leuk ook dat het goed uitkomt op de route!
Liefst wel in de terugrit van die 90, heb met die mens afgesproken om 14h
had 8h vertrekken voorgesteld aan jerred, maar nog niets gehoord.
Als je dan terugkijkt dat we vorig jaar ver 2000km op 24h gedaan hebben, met een remork achter ons
maar idd, ik zou ook die eerste bezien, leuk ook dat het goed uitkomt op de route!
Liefst wel in de terugrit van die 90, heb met die mens afgesproken om 14h
had 8h vertrekken voorgesteld aan jerred, maar nog niets gehoord.
Als je nog iets regelt..... stuur mij straks een sms, ik ben van 17u tot 24 aan het werk. En als ik morgen om 7u moet vertrekken, ga ik best zonder omwegen m'n bed in a het werk
oef, advertentie al teruggevonden. Hij heeft ze gewoon opnieuw geplaatst om de link op de eerste pagina te krijgen
De link die ik had opgeslagen werkte dus niet meer.
Die advertentie was verwijderd, om hem dan opnieuw te plaatsen zodat ie bovenaan de pagina stond. Niet meer en niet minder. Maar Avantus had de link van de eerste advertentie, en uiteraard kwam die nergens meer op uit.
Comment