Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Dit is atmosferische 100 2.3... die sound bekom je jammer genoeg niet met de turbo's
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSteek die brulpijp van je onderhand eens.
Ik vind de einddemper en bijhorende dubbele pijp er wat over
dat is echt sjonniestyle, en dat doet afbreuk aan de understatement van die kar.
Ik heb veel zin om binnenkort ook zo'n CAC uitlaat als in het eerste filmpje te steken... kost niet overdreven veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDit is atmosferische 100 2.3... die sound bekom je jammer genoeg niet met de turbo's
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbest een koopje!
551pk in een 80 Avant
Ik wil wel!
krijg je zoiets hier gemakkelijk gekeurd? Ik neem aan dat de meeste aanpassingen wel intern zijn, maar dan nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
krijg je zoiets hier gemakkelijk gekeurd? Ik neem aan dat de meeste aanpassingen wel intern zijn, maar dan nog...
Die turbo en dat uitlaatspruitstuk vind ik toch verdacht, net zoals de inlaat die in het spatbord open aanzuigt
De uitlaatlijn zal met z'n 76mm ook wel opvallen.
Comment
-
Gevonden op de schroothoop
Comment
-
-
Hij heeft zijn commentaar al aangepast... én nu nog goedkoper
Het is nu al 'Bon état'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHij heeft zijn commentaar al aangepast... én nu nog goedkoper
Het is nu al 'Bon état'.
loool
juist, de km-teller werkte niet meer, was ik nog vergeten! Met de servo was niets mis tijdens de testrit, en de pomp was droog
En plots weet hij niet meer welke motor het is?
wat een gezeik.
Comment
-
Koopje van de eeuw dit
3000€ voor:
http://cgi.ebay.fr/AUDI-200-TURBO-5T...1%7C240%3A1318
Een prachtige 200 5T met 114.000km EN leder (ongelofelijk zeldzaam). Daar bovenop nog een extra 200 5T automaat met werk aan. Die heeft 3 jaar niet meer gereden, maar heeft zelfs een bordeaux lederen interieur en elektrisch open dak
Dit is echt dé koop
Een goede 200 5T met weinig km's en zulke opties ging overlaatst nog op mobile.de voor 6-7000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenKoopje van de eeuw dit
3000€ voor:
Een prachtige 200 5T met 114.000km EN leder (ongelofelijk zeldzaam). Daar bovenop nog een extra 200 5T automaat met werk aan. Die heeft 3 jaar niet meer gereden, maar heeft zelfs een bordeaux lederen interieur en elektrisch open dak
Dit is echt dé koop
Een goede 200 5T met weinig km's en zulke opties ging overlaatst nog op mobile.de voor 6-7000€
Comment
Comment