Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Jawel

Heeft veel leuks staan eigenlijk, die V8, audi coupe, golf rallye.

En een heerlijk rallyparcours
    Lekker wijd driften!
    voeg daar nog een golf gti, een polo g40 en twee corrado g60`s aan toe en dan hebben we de rijdende karren zowat gehad , ook nog twee oude 80 in opmaak dacht ik, ben de tel kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      bedankt om te bellen

We zijn daar eigenlijk toevallig beland, eerst op wat parkings rondjes gaan draaien tot Bart opeens die ingeving had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
        voeg daar nog een golf gti, een polo g40 en twee corrado g60`s aan toe en dan hebben we de rijdende karren zowat gehad , ook nog twee oude 80 in opmaak dacht ik, ben de tel kwijt
        Droomkot daar

Comment

bedankt om te bellen
          pas op de parking van den aldi op het idee gekomen van hem te bellen, kerel woont nog maar drie weken op zn farm en de gazon plakt al in de bomen , jij zal er zeker wel eens langs gaan binnenkort want is zijn stallen aant ombouwen tot een deftige garage-werkplaats met brug, carroserie en polyster-afdeling, komt daar dik in orde

Comment

• aangekocht op 20 juni met 178.990km op de klok, bij vertrek in Frankrijk

je moet maar eens zien hoeveel het er nu al zijn

Comment

pas op de parking van den aldi op het idee gekomen van hem te bellen, kerel woont nog maar drie weken op zn farm en de gazon plakt al in de bomen , jij zal er zeker wel eens langs gaan binnenkort want is zijn stallen aant ombouwen tot een deftige garage-werkplaats met brug, carroserie en polyster-afdeling, komt daar dik in orde
              ferm

Comment

aangekocht op 20 juni met 178.990km op de klok, bij vertrek in Frankrijk

je moet maar eens zien hoeveel het er nu al zijn
                Denk dat dat nog meevalt...richting 188 ofzo als ik me niet vergis.

Comment

• crab, den americain is op

Comment

crab

Comment

Denk dat dat nog meevalt...richting 188 ofzo als ik me niet vergis.
                      award for most reliable car

Comment

• Hell yeah...Ik moet er niet aan denken dit incl Croix allemaal uitgestoken te hebben met iets Frans of Italiaans, ofzo..

Comment

Hell yeah...Ik moet er niet aan denken dit incl Croix allemaal uitgestoken te hebben met iets Frans of Italiaans, ofzo..
                          na vandaag ook, btw steve, ik denk dat ge nog een klein uur film ga mogen omzetten ,

Comment

• cva

Comment

• Last edited by ; 08/05/2010, 19:10.

Comment

• Die lak

Buiten de staat ervan, mooiste kleur die ik ooit gezien heb op een wagen

Comment

• Who's Tony?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ///////////

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      ///////////
                                      wtf kerel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Who's Tony?
                                        ikke

Comment

• Ik heb het nog gelezen

Mijnheer dacht mij te corrigeren

Nee Spillies, het is DIE lak, en niet DAT lak

Comment

Working...
                                          X