Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nieuw groentje

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig chille kar

Karamel²

Comment

• effe onderschrift aanpassen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
            Sjakie5v zijn auto=

Maar gaat toch boven het budget zitten, als er al één gevonden wordt. Sjakie is zijne niet moe toevallig?
            nee nog niet direkt (ik denk zelfs dat ik deze ga bijhouden als er ooit een andere komt)
            plaats heb je wel in de koffer, maar 4 honden tegelijk daar in is toch veel ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              effe onderschrift aanpassen.

Ziet er nog goed uit!

Comment

nieuw groentje

Ziet er nog mooi uit! Ik hoorde van matteus dat het een 2.0 diesel is. Plannen ermee?

Comment

• voorlopig nog onbeslist... rijdt op zich wel 'gezellig', hoewel het best traag te noemen is. Heerlijk comfortabel cruisen @ 6l per 100km

Comment

• hah zalig, autoweek.nl is fout. Het boekje zegt 19.0 naar 100 ipv 19.3

Comment

• Waar heb je hem gevonden? Ik zit vrij veel op tweedehandssites maar ben deze nooit tegengekomen..

Comment

• Een heel mooie sedan van na de facelift met dezelfde motor en geen kilometers:
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                          Waar heb je hem gevonden? Ik zit vrij veel op tweedehandssites maar ben deze nooit tegengekomen..
                          stond ergens tegen turnhout, check pm

Comment

Een heel mooie sedan van na de facelift met dezelfde motor en geen kilometers:
                            http://www.kapaza.be/Autos/Audi/1382..._l_diesel.html
                            idd érg netjes die kar, maar helaas wat duur imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                              nee nog niet direkt (ik denk zelfs dat ik deze ga bijhouden als er ooit een andere komt)
                              plaats heb je wel in de koffer, maar 4 honden tegelijk daar in is toch veel ze.

Ja pas op, het zijn geen beren van honden é. 2 Galgo's, één greytje en één Whippet. Allemaal smallekes dus, maar wel een schofthoogte tussen 65 en 68cm (Whippet is dan weer een pak kleiner (47 tot 51cm. Die kunnen heel lang en breed liggen, maar ook in een bolleke. Trouwens, de korte ritjes blijven ze toch rechtstaan, te nieuwsgieirg é.

Probleem is, het is de opp die telt, met hoogte, bvb zoals een Zafira ed ben ik niets, kan ze moeilijk stapelen é.

Ik heb al naar serieus wat foto's gekeken en volgens mij moet dat lukken, ook omdat ik wíl dat het lukt zenne. Natuurlijk, op foto kan dat bedriegen é. Sjakie, zou je eens iets willen doen? Even de lengt en breedte van je koffer meten. Hoeft niet vandaag zenne, wanneer je eens tijd hebt, als je wil. Alvast bedankt.

Comment

Plannen ermee?
                                ik misschien wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                  ik misschien wel.
                                  remmen zijn al gefixt. Niveau bijgevuld en het trillen is weg. Schijven zijn wel lichtjes krom denk ik (en iig flink versleten), maar het pedaalgevoel is nu goed!

Comment

remmen zijn al gefixt. Niveau bijgevuld en het trillen is weg. Schijven zijn wel lichtjes krom denk ik (en iig flink versleten), maar het pedaalgevoel is nu goed!
                                    kom er maandag eens mee langs, 'k vind het wel iets, zo'n boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                                      kom er maandag eens mee langs, 'k vind het wel iets, zo'n boot.
                                      op autostrade is het heerlijk, en voor al de rest eigelijk ook... als je geen haast hebt.

Comment

idd érg netjes die kar, maar helaas wat duur imo.
                                        Eigenlijk wil ik deze 100 voor in de week (nog stukje zuiniger dan nu (met de 90) en toch in alle comfort over de snelweg mijn vele schoolkilometers afhaspelen) en mijn 90 voor in het weekend. Alleen is er hier thuis echt geen plaats meer naast m'n 90, de 940 van m'n broer en de twee auto's van mijn beide ouders. En als student (weliswaar met een leuke job) er twee auto's op na houden zie ik toch ook niet echt zitten...

Comment

op autostrade is het heerlijk, en voor al de rest eigelijk ook... als je geen haast hebt.
                                          ik heb geen haast, nooit. 'k heb gewoon een gezinsauto nodig, het ei van professor gobelijn zint me totaal niet.

Comment

Working...
                                          X