Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar gaat toch boven het budget zitten, als er al één gevonden wordt. Sjakie is zijne niet moe toevallig?
nee nog niet direkt (ik denk zelfs dat ik deze ga bijhouden als er ooit een andere komt)
plaats heb je wel in de koffer, maar 4 honden tegelijk daar in is toch veel ze.
nee nog niet direkt (ik denk zelfs dat ik deze ga bijhouden als er ooit een andere komt)
plaats heb je wel in de koffer, maar 4 honden tegelijk daar in is toch veel ze.
Ja pas op, het zijn geen beren van honden é. 2 Galgo's, één greytje en één Whippet. Allemaal smallekes dus, maar wel een schofthoogte tussen 65 en 68cm (Whippet is dan weer een pak kleiner (47 tot 51cm. Die kunnen heel lang en breed liggen, maar ook in een bolleke. Trouwens, de korte ritjes blijven ze toch rechtstaan, te nieuwsgieirg é.
Probleem is, het is de opp die telt, met hoogte, bvb zoals een Zafira ed ben ik niets, kan ze moeilijk stapelen é.
Ik heb al naar serieus wat foto's gekeken en volgens mij moet dat lukken, ook omdat ik wíl dat het lukt zenne. Natuurlijk, op foto kan dat bedriegen é. Sjakie, zou je eens iets willen doen? Even de lengt en breedte van je koffer meten. Hoeft niet vandaag zenne, wanneer je eens tijd hebt, als je wil. Alvast bedankt.
remmen zijn al gefixt. Niveau bijgevuld en het trillen is weg. Schijven zijn wel lichtjes krom denk ik (en iig flink versleten), maar het pedaalgevoel is nu goed!
remmen zijn al gefixt. Niveau bijgevuld en het trillen is weg. Schijven zijn wel lichtjes krom denk ik (en iig flink versleten), maar het pedaalgevoel is nu goed!
kom er maandag eens mee langs, 'k vind het wel iets, zo'n boot.
Eigenlijk wil ik deze 100 voor in de week (nog stukje zuiniger dan nu (met de 90) en toch in alle comfort over de snelweg mijn vele schoolkilometers afhaspelen) en mijn 90 voor in het weekend. Alleen is er hier thuis echt geen plaats meer naast m'n 90, de 940 van m'n broer en de twee auto's van mijn beide ouders. En als student (weliswaar met een leuke job) er twee auto's op na houden zie ik toch ook niet echt zitten...
Comment