Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vast ene die zijn vrouw beloofd heeft dat hij z'n lieveling te koop ging zetten. Zo ken ik er nog, die dat thuis moeten beloven, en dan een dikke prijs zetten. Komt er toch iemand langs die het wilt geven, dan gaat ie uiteraard weg voor die prijs. Is er niemand, dan blijft ie, en is het eens zo goed
Oudi lovers, als jullie een deftige 90 B3 te koop weten staan, laat het even weten aub. Liefst quattro en schuifdak, maar moet niet.
Wat kost een betrouwbare 90 in deftige staat ongeveer?
Wow ja, dat is de versie die ik zoek 136pk en quattro
Wat zou een goede prijs zijn? En heeft er iemand tips waarop te letten?
goh moeilijk te zeggen zonder hem gezien te hebben, maar 2300 vind ik te duur.
Op zich zijn b3's heel degelijke auto's. Wel zeker aandrijfspeling checken, kan je weten hoe er mee gereden is. Verder gewoon de zaken die je bij elke oudere auto checkt
remmen, stuur, ophanging, roest (zou niet mogen), motor, elektr functies, ...
goh moeilijk te zeggen zonder hem gezien te hebben, maar 2300 vind ik te duur.
Op zich zijn b3's heel degelijke auto's. Wel zeker aandrijfspeling checken, kan je weten hoe er mee gereden is. Verder gewoon de zaken die je bij elke oudere auto checkt
remmen, stuur, ophanging, roest (zou niet mogen), motor, elektr functies, ...
Ik ben van plan een van de dagen eens te gaan kijken. Hoe check ik de aandrijfspeling? En wanneer is het niet goed? Bij trillingen zeker? Als je er nog weet staan laat maar weten aub. Weet je toevallig de verkoopsbrochure van toen hij nieuw was ergens online staan?
Ik ben van plan een van de dagen eens te gaan kijken. Hoe check ik de aandrijfspeling? En wanneer is het niet goed? Bij trillingen zeker? Als je er nog weet staan laat maar weten aub. Weet je toevallig de verkoopsbrochure van toen hij nieuw was ergens online staan?
Aankooptopic Audi 80-90 type 89 (niet het bouwjaar maar de fabriekscode), B4 sedan en Avant en Coupé/S2/Cabriolet. Allemaal gebaseerd op hetzelfde chassis en met deels dezelfde techniek. Lees voor de z
als je bij gas lossen en gas geven (of schakelen dus) een ferme *klonk* voelt en hoort. Nu erg is dat opzich niet hoor, ze hebben het allemaal wel een beetje.
Comment