Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn vorige week is ie moeten uitwijken voor een kerel die op z'n baanvak kwam rijden
end of story wss.
Nee, serieus, dat wens je niemand natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten1500-2500 schat ik.
die donkergroene van op kapaza is mss wel wat, mits er nog wat van de prijs gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWow ja, dat is de versie die ik zoek 136pk en quattro
Wat zou een goede prijs zijn? En heeft er iemand tips waarop te letten?
Op zich zijn b3's heel degelijke auto's. Wel zeker aandrijfspeling checken, kan je weten hoe er mee gereden is. Verder gewoon de zaken die je bij elke oudere auto checkt
remmen, stuur, ophanging, roest (zou niet mogen), motor, elektr functies, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengoh moeilijk te zeggen zonder hem gezien te hebben, maar 2300 vind ik te duur.
Op zich zijn b3's heel degelijke auto's. Wel zeker aandrijfspeling checken, kan je weten hoe er mee gereden is. Verder gewoon de zaken die je bij elke oudere auto checkt
remmen, stuur, ophanging, roest (zou niet mogen), motor, elektr functies, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben van plan een van de dagen eens te gaan kijken. Hoe check ik de aandrijfspeling? En wanneer is het niet goed? Bij trillingen zeker? Als je er nog weet staan laat maar weten aub. Weet je toevallig de verkoopsbrochure van toen hij nieuw was ergens online staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben van plan een van de dagen eens te gaan kijken. Hoe check ik de aandrijfspeling? En wanneer is het niet goed? Bij trillingen zeker? Als je er nog weet staan laat maar weten aub. Weet je toevallig de verkoopsbrochure van toen hij nieuw was ergens online staan?
Comment
Comment