Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
    Vast ene die zijn vrouw beloofd heeft dat hij z'n lieveling te koop ging zetten. Zo ken ik er nog, die dat thuis moeten beloven, en dan een dikke prijs zetten. Komt er toch iemand langs die het wilt geven, dan gaat ie uiteraard weg voor die prijs. Is er niemand, dan blijft ie, en is het eens zo goed

*overweegt een prijsstijging*

Comment

• Jonge kerel uit Lithouwen met de zaligste 100 Avant sport quattro

Comment

• jammer van de witte pinkers, maar hij stak wel 16" bbs en rode achterlichten.

Comment

• vet stuur!

donkere koplampen en pinkers... mjuah

Comment

• Comment

• En vorige week is ie moeten uitwijken voor een kerel die op z'n baanvak kwam rijden

end of story wss.

Comment

• not good...

Comment

• Zag er goed uit maar nu heel wat minder .

Comment

• dat was echt wel een knappe kar, maar die dakrails staan zo hoog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      En vorige week is ie moeten uitwijken voor een kerel die op z'n baanvak kwam rijden

end of story wss.
                      Laat ze maar zeldzaam worden

Nee, serieus, dat wens je niemand natuurlijk...

Comment

• Oudi lovers, als jullie een deftige 90 B3 te koop weten staan, laat het even weten aub. Liefst quattro en schuifdak, maar moet niet.
                        Wat kost een betrouwbare 90 in deftige staat ongeveer?

Comment

• 1500-2500 schat ik.

die donkergroene van op kapaza is mss wel wat, mits er nog wat van de prijs gaat

Comment

1500-2500 schat ik.

die donkergroene van op kapaza is mss wel wat, mits er nog wat van de prijs gaat
                            Idd, die donkergroene ziet er op het eerste zicht niet zo slecht uit.

Comment

• Wow ja, dat is de versie die ik zoek 136pk en quattro
                              Wat zou een goede prijs zijn? En heeft er iemand tips waarop te letten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Wow ja, dat is de versie die ik zoek 136pk en quattro
                                Wat zou een goede prijs zijn? En heeft er iemand tips waarop te letten?
                                goh moeilijk te zeggen zonder hem gezien te hebben, maar 2300 vind ik te duur.
                                Op zich zijn b3's heel degelijke auto's. Wel zeker aandrijfspeling checken, kan je weten hoe er mee gereden is. Verder gewoon de zaken die je bij elke oudere auto checkt

remmen, stuur, ophanging, roest (zou niet mogen), motor, elektr functies, ...

Comment

goh moeilijk te zeggen zonder hem gezien te hebben, maar 2300 vind ik te duur.
                                  Op zich zijn b3's heel degelijke auto's. Wel zeker aandrijfspeling checken, kan je weten hoe er mee gereden is. Verder gewoon de zaken die je bij elke oudere auto checkt

remmen, stuur, ophanging, roest (zou niet mogen), motor, elektr functies, ...
                                  Ik ben van plan een van de dagen eens te gaan kijken. Hoe check ik de aandrijfspeling? En wanneer is het niet goed? Bij trillingen zeker? Als je er nog weet staan laat maar weten aub. Weet je toevallig de verkoopsbrochure van toen hij nieuw was ergens online staan?

Comment

Ik ben van plan een van de dagen eens te gaan kijken. Hoe check ik de aandrijfspeling? En wanneer is het niet goed? Bij trillingen zeker? Als je er nog weet staan laat maar weten aub. Weet je toevallig de verkoopsbrochure van toen hij nieuw was ergens online staan?
                                    Hier kan je ook nog nuttige info vinden.

Aankooptopic Audi 80-90 type 89 (niet het bouwjaar maar de fabriekscode), B4 sedan en Avant en Coupé/S2/Cabriolet. Allemaal gebaseerd op hetzelfde chassis en met deels dezelfde techniek. Lees voor de z

Comment

als je bij gas lossen en gas geven (of schakelen dus) een ferme *klonk* voelt en hoort. Nu erg is dat opzich niet hoor, ze hebben het allemaal wel een beetje.

Comment

• Compi vs. Hek

0 - 1

Fak zeg

Voorbumper en lichtblok linksvoor gezocht, en doe d'r maar ineens ook een mistlicht bij
                                        Voor de rest wonderbaarlijk genoeg niks geraakt, fantastisch!

Ragbak

Comment

• 123

Comment

Working...
                                          X