Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk bedoelde eigelijk: 'waarom heb jij dan die velgen niet onder je 200 gelegd, destijds?'
Al was dat wss omdat je daar na je 200 niets mee kon doen.
Bedankt voor de info!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEerlijkheid is ook een kunst he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendus een ur-quattro is een strontkar?
Idem met een Delta Integrale.
Hoewel die AWD een uitnodiging tot tunen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, maar die was leuker geweest met RWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Taksen zijn wel doorbijten
Als het doorgaat, zou ik ook graag Bolero's onder de 90 hebben (of Competitions of Aero's 15"). Heef iemand een foto van een 90 met Bolero's? Wel wat groot vrees ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, maar die was leuker geweest met RWD.
Idem met een Delta Integrale.
Hoewel die AWD een uitnodiging tot tunen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAllez jom das nu juist het punt van die auto's
Maar ik ben dat niet van plan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk denk het ook
Als het doorgaat, zou ik ook graag Bolero's onder de 90 hebben (of Competitions of Aero's 15"). Heef iemand een foto van een 90 met Bolero's? Wel wat groot vrees ik?
gaat echt niet meer fijn rijden, geloof me.
16" maximum!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbolero is te groot/zwaar
gaat echt niet meer fijn rijden, geloof me.
16" maximum!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, als je zoals in Rally offroad gaat rijden, of in de slijk.
Maar ik ben dat niet van plan
Die karren hebben het gemaakt door 4wd, en zo'n brute (en tunebare) turbomotor met een diep gat wil je volgens mij echt niet in RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJa maar toch
Die karren hebben het gemaakt door 4wd, en zo'n brute (en tunebare) turbomotor met een diep gat wil je volgens mij echt niet in RWD
En ik zou niets liever willen dan dit in RWD.
Best car I've ever driven. By far.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk denk het ook
Bolero's zou ik niet onder een 90 steken. Denk zelfs dat je dit niet door de keuring zou krijgen. Aero's in 15" zijn perfect .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenVerschillen die taksen zoveel met de Saab?
Bolero's zou ik niet onder een 90 steken. Denk zelfs dat je dit niet door de keuring zou krijgen. Aero's in 15" zijn perfect .
Nee, ik ben ook al afgestapt van Bolero's onder een 90 (nog eens, als het doorgaat), ze zijn te groot, maar ik vind ze onder de Coupé en Cabrio zo prachtig staan
Maar het rijgedrag gaat voor en dan zijn ze te groot en te zwaar volgens mij. Ook bandenrekening zal wel wat duurder uitvallen vrees ik.Last edited by stradge; 13/01/2009, 23:30.
Comment
Comment