Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Ein früher Ur-Quattro musste es sein, das sind heute Raritäten. Seitdem fahre ich nichts anderes mehr." Wir zeigen Gräfs Sonntags-Quattro. Für den Alltag hat er einen zweiten von 1989, mit 445.000 Kilometern auf der Uhr. Die ganz frühen Quattro erkennt man an den per Seilzug betätigten Differenzialsperren wie in älteren Geländewagen. 1982 kam eine Elektropneumatik zum Einsatz.

Comment

• Der Kenner ist auch Sammler und Horter. Begehrt, weil echte Raritäten, sind die Blenden der Doppelscheinwerfer, das rare Lenkrad mit dem Turbo-Schriftzug und der original Öleinfülldeckel.

original Öleinfülldeckel? What's so special about that?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        original Öleinfülldeckel? What's so special about that?
        hmm geen idee.

Comment

Die foto moet ik me voor ogen houden

(op een licht ander kleurtje na)

Comment

• Hoe zit dat met die lichtbalk? In vergelijking met bv die rooie daarboven? Ander model of tuning?

Comment

Hoe zit dat met die lichtbalk? In vergelijking met bv die rooie daarboven? Ander model of tuning?
              In de loop van '83 werd die zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Die foto moet ik me voor ogen houden

(op een licht ander kleurtje na)

Comment

• De Quattro is precies wel zo een bak waar de facelift goed bij gedaan heeft

Comment

• echt niet, charme van zo een van de eerste is prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      De Quattro is precies wel zo een bak waar de facelift goed bij gedaan heeft
                      Is natuurlijk wel een model dat een decennium doorstaan heeft. Ik vind de latere modellen mooier, maar 1 v/d eerste modellen heeft natuurlijk iets heilig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        In de loop van '83 werd die zwart.
                        Ah thx!

Comment

Is natuurlijk wel een model dat een decennium doorstaan heeft. Ik vind de latere modellen mooier, maar 1 v/d eerste modellen heeft natuurlijk iets heilig
                          True, qua heritage is een van de eerste véél interessanter.

Maar puur qua looks..

Comment

• dat is puur wielen (en eventueel lichtbalk) dat dat optisch verschil maakt.
                            foto van een 81er op brede ronals, en je zal ze even dik vinden.

De neus is iets erg persoonlijk. De uni lenzen geven hem een frisse neus, maar de rechte dubbelglas lampen maken hem erg agressief imo.

Comment

• AutoRAI, februari 1985

Comment

• Hallo

Comment

• Hoi

Comment

• Comment

• 2.1 WR

Ticino 16.12.2007, la mia buona vecchia Quattro nel suo habitat naturale

Comment

• hoe zalig moet dat niet zijn

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Klinkt echt als een V8 met verkoudheid eigenlijk

Original urquattro driven on ice by a driver 4 years younger than the car. The exhaust is modified to unleash the fabulous song og the 10V 5 cylinder engine.

Comment

Working...
                                          X