Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentax is veel hé, 3.6 is rond de 1200€ zeker?
3 jaar tax = waarde van auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDie is van 1986, is die dan niet volledig gegalvaniseerd, of hangt het af van welke maand de wagen is? Of zijn zo'n plekjes toch nog mogelijk indien zo'n audi volledig gegalvaniseerd is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvanaf het najaar '85 waren ze volverzinkt. Dat plek op het voorste spatbord van die kar zal door opgelopen schade zijn, anders zal je nooit ergens roest vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk was juist nog eens aan het kijken, het is geen roest, maar zijpinkers voor de trekhaak. Langs de andere kant heeft hij het ook. Alleen onder de tankklep zie ik ook nog iets.
onder de tankklep ziet het er anders uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenStradge, je hebt liefst een 90, maar deze 100 CS quattro heeft net wat opties en ziet er goed uit (buiten een roestplekje dat ik rechtsvoor zie)
Identiek als m'n eerste groene 100, met de beste atmo 2.2 10V versie, de KU
En hij zal een pak goedkoper zijn dan een 90
http://www.kapaza.be/Autos/Audi/1446...S_Quattro.html
Maar ze zijn zo groot he
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneens gemaild wat hij er voor moet hebben, uit interesse
Iemand ervaring met importeren uit Zwitserland (LL?) Daar heb ik enkele 90's gevonden met relatief weinig km's en precies in goede staat, voor een mild prijsje, die gast waarmee ik gaan kijken ben is bereid dat te doen, maar gaat dat me niet veel kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd heel knap en precies ook deftig exemplaar
Maar ze zijn zo groot he
Kun je me iets laten weten als je antwoord hebt?
Iemand ervaring met importeren uit Zwitserland (LL?) Daar heb ik enkele 90's gevonden met relatief weinig km's en precies in goede staat, voor een mild prijsje, die gast waarmee ik gaan kijken ben is bereid dat te doen, maar gaat dat me niet veel kosten?
en importeren uit CH is al zeker 10% invoerkosten, transport, en dan verder zoals andere landen douane, gelijkvormigheidskeuring, keuring op gehuurde z-platen. Als je er ervaring en goede connecties in hebt, dat gaat het!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen importeren uit CH is al zeker 10% invoerkosten, transport, en dan verder zoals andere landen douane, gelijkvormigheidskeuring, keuring op gehuurde z-platen. Als je er ervaring en goede connecties in hebt, dat gaat het!
Dus totaalprijs = (aankoopprijs + 10%) X 121%
Ongeveer.
10% kan ontweken worden mits gelijkvormigheidsattest.
En BTW kan je verlagen door....hey je bent Belg je zou dat zelf moeten weten, 't is je nationale sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik laat iets weten.
en importeren uit CH is al zeker 10% invoerkosten, transport, en dan verder zoals andere landen douane, gelijkvormigheidskeuring, keuring op gehuurde z-platen. Als je er ervaring en goede connecties in hebt, dat gaat het!
Hmmm, ja die gast die het wilt doen zit regelmatig in Zwitserland en heeft er connecties. Hij ging eens informeren. Maar daar staan precies echt wel mooie exemplaren
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe vergeet het belangrijkste, de BTW
Dus totaalprijs = (aankoopprijs + 10%) X 121%
Ongeveer.
10% kan ontweken worden mits gelijkvormigheidsattest.
En BTW kan je verlagen door....hey je bent Belg je zou dat zelf moeten weten, 't is je nationale sport
Die 121% is toch een typfout he? 21% toch?
Maar desnoods leen ik geld bij m'n ouders en werk ik wat langer, liever dat dan met een afgeragd exemplaar te zitten (helaas veel in BE en DE).
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidd, de btw nog
mijn auto komt uit zwitserland (in 2003 ingevoerd), en op de factuur voor de douane staat idd een aardig klein bedrag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenThx!
Kun je zeggen hoeveel er bij de jouwe ongeveer is bijgekomen? Om ff een idee te hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenShit
Die 121% is toch een typfout he? 21% toch?
Maar desnoods leen ik geld bij m'n ouders en werk ik wat langer, liever dat dan met een afgeragd exemplaar te zitten (helaas veel in BE en DE).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat S-logo in de grille
*laten we es 25 jaar terug in de tijd gaan*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaf en toe vind je nog wel es een goeie.
die champagne 3.6 die tegen Nice staat, die lijkt me erg netjes én redelijk cheap.
Had die V8 ook al gezien, maar nu je er me aan doet terugdenken... hij staat er niet meer tussen volgens mij.
Comment
Comment