Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ook nog mooi:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      tax is veel hé, 3.6 is rond de 1200€ zeker?
      Kunt ge zoiets niet op transitplaten laten staan ?
      3 jaar tax = waarde van auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Die is van 1986, is die dan niet volledig gegalvaniseerd, of hangt het af van welke maand de wagen is? Of zijn zo'n plekjes toch nog mogelijk indien zo'n audi volledig gegalvaniseerd is?
        vanaf het najaar '85 waren ze volverzinkt. Dat plek op het voorste spatbord van die kar zal door opgelopen schade zijn, anders zal je nooit ergens roest vinden.

Comment

vanaf het najaar '85 waren ze volverzinkt. Dat plek op het voorste spatbord van die kar zal door opgelopen schade zijn, anders zal je nooit ergens roest vinden.
          Ik was juist nog eens aan het kijken, het is geen roest, maar zijpinkers voor de trekhaak. Langs de andere kant heeft hij het ook. Alleen onder de tankklep zie ik ook nog iets.
          Die letzten Worte ...
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201 BENZIN

Comment

• Ik ben eigenlijk al jaren pissed op Mercedes omdat ze toen ook niet gaan volverzinken zijn.
            Die letzten Worte ...
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Ik was juist nog eens aan het kijken, het is geen roest, maar zijpinkers voor de trekhaak. Langs de andere kant heeft hij het ook. Alleen onder de tankklep zie ik ook nog iets.
              idd nu je het zegt. Foto's kunnen bedriegen

onder de tankklep ziet het er anders uit

Comment

• ik wil die kar eigelijk wel
                leuke opties, zilver is erg zeldzaam en knap, prefacelift CSq ...

en de sound van zo'n KU is bangelijk!

Comment

• eens gemaild wat hij er voor moet hebben, uit interesse

Comment

Stradge, je hebt liefst een 90, maar deze 100 CS quattro heeft net wat opties en ziet er goed uit (buiten een roestplekje dat ik rechtsvoor zie)
                    Identiek als m'n eerste groene 100, met de beste atmo 2.2 10V versie, de KU

En hij zal een pak goedkoper zijn dan een 90

http://www.kapaza.be/Autos/Audi/1446...S_Quattro.html
                    Idd heel knap en precies ook deftig exemplaar
                    Maar ze zijn zo groot he

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    eens gemaild wat hij er voor moet hebben, uit interesse
                    Kun je me iets laten weten als je antwoord hebt?

Iemand ervaring met importeren uit Zwitserland (LL?) Daar heb ik enkele 90's gevonden met relatief weinig km's en precies in goede staat, voor een mild prijsje, die gast waarmee ik gaan kijken ben is bereid dat te doen, maar gaat dat me niet veel kosten?

Comment

• Zwisterland is niet EU,dus not so easy .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Idd heel knap en precies ook deftig exemplaar
                        Maar ze zijn zo groot he

Kun je me iets laten weten als je antwoord hebt?

Iemand ervaring met importeren uit Zwitserland (LL?) Daar heb ik enkele 90's gevonden met relatief weinig km's en precies in goede staat, voor een mild prijsje, die gast waarmee ik gaan kijken ben is bereid dat te doen, maar gaat dat me niet veel kosten?
                        ik laat iets weten.

en importeren uit CH is al zeker 10% invoerkosten, transport, en dan verder zoals andere landen douane, gelijkvormigheidskeuring, keuring op gehuurde z-platen. Als je er ervaring en goede connecties in hebt, dat gaat het!

Comment

en importeren uit CH is al zeker 10% invoerkosten, transport, en dan verder zoals andere landen douane, gelijkvormigheidskeuring, keuring op gehuurde z-platen. Als je er ervaring en goede connecties in hebt, dat gaat het!
                          Je vergeet het belangrijkste, de BTW

Dus totaalprijs = (aankoopprijs + 10%) X 121%

Ongeveer.

10% kan ontweken worden mits gelijkvormigheidsattest.
                          En BTW kan je verlagen door....hey je bent Belg je zou dat zelf moeten weten, 't is je nationale sport

Comment

• idd, de btw nog

mijn auto komt uit zwitserland (in 2003 ingevoerd), en op de factuur voor de douane staat idd een aardig klein bedrag

Comment

ik laat iets weten.

Thx!
                              Hmmm, ja die gast die het wilt doen zit regelmatig in Zwitserland en heeft er connecties. Hij ging eens informeren. Maar daar staan precies echt wel mooie exemplaren

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Je vergeet het belangrijkste, de BTW

Dus totaalprijs = (aankoopprijs + 10%) X 121%

Ongeveer.

10% kan ontweken worden mits gelijkvormigheidsattest.
                              En BTW kan je verlagen door....hey je bent Belg je zou dat zelf moeten weten, 't is je nationale sport
                              Shit
                              Die 121% is toch een typfout he? 21% toch?
                              Maar desnoods leen ik geld bij m'n ouders en werk ik wat langer, liever dat dan met een afgeragd exemplaar te zitten (helaas veel in BE en DE).
                              Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              idd, de btw nog

mijn auto komt uit zwitserland (in 2003 ingevoerd), en op de factuur voor de douane staat idd een aardig klein bedrag
                              Kun je zeggen hoeveel er bij de jouwe ongeveer is bijgekomen? Om ff een idee te hebben?

Comment

Thx!

Kun je zeggen hoeveel er bij de jouwe ongeveer is bijgekomen? Om ff een idee te hebben?
                                ik zie enkel wat er op het invoeringsdocument ingevuld staat als verkoopprijs

Comment

Shit
                                  Die 121% is toch een typfout he? 21% toch?
                                  Maar desnoods leen ik geld bij m'n ouders en werk ik wat langer, liever dat dan met een afgeragd exemplaar te zitten (helaas veel in BE en DE).
                                  Met *121% bedoel ik +21%, mss is het zo iets duidelijker

Comment

• wel minder fan vd velgen

Comment

• Dat S-logo in de grille

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Dat S-logo in de grille
                                        Echt hé

*laten we es 25 jaar terug in de tijd gaan*

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

af en toe vind je nog wel es een goeie.

die champagne 3.6 die tegen Nice staat, die lijkt me erg netjes én redelijk cheap.

Had die V8 ook al gezien, maar nu je er me aan doet terugdenken... hij staat er niet meer tussen volgens mij.

Comment

Working...
                                          X