het is geen garantie natuurlijk, maar de kans is zeer groot dat het aan de knop ligt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met de verkrijgbaarheid van originele onderdelen (via de officiële Audi-garage dus) voor oude(re) Audi's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDat zou minder goed zijn dan bijvoorbeeld bij Mercedes/ BMW. Check maar eens het topic van Octa+.
Sinds Jacobs in St Niklaas gestopt is als Classic Center voor België is het zeer moeilijk om in België nog aan bepaalde stukken te geraken.
In Duitsland zijn ze echter goed verkrijgbaar.
Ik weet niet of het zo ook is bij Audi, of dat het daar ook in Duitsland zo is dat bepaalde onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhet hangt er serieus vanaf wat je moet hebben, en bepaalde onderdelen zijn al terug in productie genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb het niet over stock hoor.
De MB-dealers zijn nogal lui om dingen op te zoeken in boeken.
De meesten kijken in hun PC, en als het daar niet instaat hebben ze het niet, zeggen ze.
M'n ouders gingen echter paar dagen geleden bij devos (nieuwe pokkegrote garage) vragen achter blauwe matten voor in de cab, en de prijs ervan. Kerel werd ambetant en zei van ja ey koop hier dan eerst eens een auto en bla bla. Zoiets kan dan weer niet... en brief is dan ook onderweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZag deze morgen nog dat er op audi100-online een petitie loopt waarbij ze vragen aan Audi om de Ersatzteile op niveau te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmja dat hangt af van garage tot garage denk ik. Ik ging overlaatst achter een stuk vragen bij m'n garage. Hij kon het niet direct terugvinden dus ging hij me terugbellen de dag erop. Deed hij ook, en zo moet het. Magazijndienst is daar echt een voorbeeld.
M'n ouders gingen echter paar dagen geleden bij devos (nieuwe pokkegrote garage) vragen achter blauwe matten voor in de cab, en de prijs ervan. Kerel werd ambetant en zei van ja ey koop hier dan eerst eens een auto en bla bla. Zoiets kan dan weer niet... en brief is dan ook onderweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmja die wordt daar niet ondersteund, want die spreekt enkel negatief, en dat werkt niet opbouwend volgens hun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenWaar wordt die petitie niet ondersteund? Wat bedoel je juist?
als ik het op dezelfde heb als ugeken uiteraard.
Comment
-
-
Start dan best niet aan een Urq: Audi tradition zet hun exemplaar wel met grootse fierheid op iedere beurs, maar qua onderdelen voorziening is het huilen met de pet op. Alleen als ze de stock leeg willen krijgen, zoals een 2 jaar terug, ondernemen ze actie, nadat ACI (Audi Club International) er eerst lang heeft moeten achter (vr)/(z)agen. Gelukkig heeft Bosch het begrepen en zijn behoorlijk wat stukken van hen terug in productie gebracht.
Comment
-
damn ik vind dit lekker
zelfde stuur als ik nu heb eigelijk, maar wel vet
Comment
Comment