Ik ben eens benieuwd wat hij er voor wil. Hopelijk heeft hij een open dak ook, da's wel echt een must.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk ben eens benieuwd wat hij er voor wil. Hopelijk heeft hij een open dak ook, da's wel echt een must.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRuitje open en luisteren naar de 5cil Stradge!
Dat was echt iets dat ik miste op m'n Saab, in de zomer met de zon op men bol en een fris briesje door m'n haar cruisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZoiets moet te krijgen zijn rond de 1000€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMeen je dat
Appelblauwzeegroen
Comment
-
zwart leder, open dak, 4 elektr ruiten, diepe ronal R8's, Koni rood rondom, nieuwe remmetjes
damn zo vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJa. Bel eens naar die mens, dan weet je onmiddellijk wat zijn richtprijs is. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Appelblauwzeegroen
Hopelijk mailt hij snel terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGeen telefoonnummer
Hopelijk mailt hij snel terug.
bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTel. 051/22.43.30
bellen
edit: blijkbaar een bedrijf uit roeselareLast edited by volvolover; 07/02/2009, 17:07.1990 SAAB 900i 2.1-16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTel. 051/22.43.30
bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenThanks, heb gebeld, heeft geen open dak, maar wel in goede staat en mild prijsje vermoed ik. Ik ga waaschijnlijk morgen zien. Zo'n 90 FWD zou dat snedig door de bocht gaan? Of zeer duidelijk onderstuurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't blijft audi hé vriend
Ik wacht wel ff op PeugeotGTIke of Avantus voor een oordeel
Comment
Comment