Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Baas boven baas, de bekende S4 "killer" (700pk op de wielen, 400m in minder dan 10 seconden) tegen een GMC Typhoon. Die GMC rijdt ook al verschillende jaren mee met de King of Europe-evenementen (zit ondertussen dik over de 1000pk + z'n nos er nog bij)

Edith zegt mij dat de Typhoon 1234pk heeft (+150pk NOS), 400m in 9,18seconden
    Last edited by quadrifoglio; 09/04/2010, 00:32.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• onboard knallen

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Audi 90

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• 5 audi's 100. Waaronder 2 coupé's http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...0_5_stuks.html
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een Audi S2 coupe of avant.
            Ben al paar keer in Duitsland gaan kijken voor een coupe maar deze waren is slechte staat, ver boven de 200.000km.

Nu kom ik deze S2 coupe tegen in Belgie, deze is goedkoper en pak minder km's maar geen clima of leder interieur.
            Ik ga er nu zaterdag naar kijken, nu zijn er bepaalde punten waar ik naar moet kijken of op opletten?
            Kent misschien iemand deze S2.

Of weet iemand soms een andere mooie te koop staan? Ik kijk op mobile.de en autoscout24.de dus die ken ik al

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Audi Coupé test door Top Gear
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• waaanzin

+ YouTube Video

Comment

• Dahlback racing
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Audi Coupé test door Top Gear
                    + YouTube Video

Jammer dat die mannen van TG nooit de S2 getest hebben. Ben wel benieuwd wat ze daar van zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Dahlback racing
                      Echt e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        waaanzin

+ YouTube Video
                        Vet! Uit welke auto is dat gefilmd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Vet! Uit welke auto is dat gefilmd?
                          Ik denk uit die rode audi die erachter rijd

Comment

waaanzin

+ YouTube Video
                            Dat is echt geschift

Comment

• Zalig! 't Heeft me er altijd al een vinnig karretje uitgezien, maar hier lijkt het toch wel héél stevig te gaan.
                              Hoe komt't eigenlijk dat die zo 'sponsig' staat als hij remt/een bocht neemt? Is 'n kar waarmee je dergelijke ritjes doet niet aangenamer om rijden met een stugge demper?

Comment

waaanzin

+ YouTube Video

erg vet

Comment

• Zit er veel verschil tss de Quattro (de echte, ni de haldex) en de awd van pakweg een Impreza WRX?

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Knap, maar overdreven prijs, hoewel ik het er nog aan zou kunnen geven moest ik een enorm rijke liefhebber zijn

Comment

• Dat is eigenlijk ook een vorm van uw geld beleggen hé.

Nu een nieuwe auto kopen, er een paar 100km mee rijden en dan stallen in een garage en na 20 jaar verkopen aan 't dubbele van de prijs.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Dat is eigenlijk ook een vorm van uw geld beleggen hé.

Nu een nieuwe auto kopen, er een paar 100km mee rijden en dan stallen in een garage en na 20 jaar verkopen aan 't dubbele van de prijs.
                                          de vraag is dan: wat koop je dat later meer waard zal zijn dan nu?
                                          2015 BMW S1000R
                                          2010 Renault Clio RS Cup
                                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                                          X