Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en anders zeg je dat het een quattro sport is, die standaard 20mm lager ligt. veel meer dan dat moet trouwens niet.
Hier is er een set, maar die gast vraagt vrij veel ervoor vind ik. Onlangs is er een set weggegaan voor 20€ (maar was niet thuis op het moment dat er moest geboden worden).
Valt trouwens een beetje slecht. Mijn wederhelft vindt dat er teveel geinvesteerd wordt in die kar (vrouwen ). Nu net die brandstofpomp aangeschaft, efkes stil houden. Gaat wel weer over en dan kan ik verder...
Wil trouwens ook eens iets doen aan de bumpers die wat scheef hangen, misschien morgen eens binnenstappen bij een carrossier. Vooral de achterste werkt op mijn systeem, hangt te rammelen op oneffen banen.
t'is opvallend hoeveel schrot er te koop aangeboden wordt
Perfekt niet, daarvoor moet er ook aan de carrosserie gewerkt worden en daar en dat zit er niet in (nu toch nog niet). Als ik de eerste foto's bekijk vind ik persoonlijk dat er al een enorme vooruitgang geboekt is en dat doet plezier.
De band met die kar wordt daardoor sterker en sterker . Het is gewoon een leuke hobby...
Zal één van de komende dagen thuis wel eens de veren naar voor brengen .
Propere exemplaren zie ik al regelmatig staan aan 2000 (soms richting 3000€). Vraagprijs is natuurlijk niet krijgprijs, maar toch...
mja ze zijn toch aan het stijgen, en de écht knappe durven zelfs boven de 3000 gaan. Om zo'n auto goed verkoopbaar te krijgen (het zijn flinke naften, geen diesels!) moét er echt wel een collectorsvalue aan hangen, anders blijft dat rond de 1000-1500€ hangen.
Zal het wel eens aanbrengen... Het zit al in de 'te volgen objecten' van ebay. Ik weet dat ze daar af en toe wel eens in kijkt. Kwestie van niet volledig uit de lucht te vallen .
Hier is er een set, maar die gast vraagt vrij veel ervoor vind ik. Onlangs is er een set weggegaan voor 20€ (maar was niet thuis op het moment dat er moest geboden worden).
Comment