Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die S4-ophanging was ook origineel he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Die S4-ophanging was ook origineel he
      achterlijken op keuring =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        pfff attesten... dat zien ze toch niet

en anders zeg je dat het een quattro sport is, die standaard 20mm lager ligt. veel meer dan dat moet trouwens niet.
        Hier is er een set, maar die gast vraagt vrij veel ervoor vind ik. Onlangs is er een set weggegaan voor 20€ (maar was niet thuis op het moment dat er moest geboden worden).

Bedoel eigenlijk dat ik geen gekleurde wil, waarbij het op de keuring direkt opvalt. De originele zoals deze zijn zwart en verlagen geen 4/5 cm.

Comment

• oh dat vind ik goedkoop hoor

op een namiddagje is dat gestoken.

Comment

oh dat vind ik goedkoop hoor

op een namiddagje is dat gestoken.
            Valt trouwens een beetje slecht. Mijn wederhelft vindt dat er teveel geinvesteerd wordt in die kar (vrouwen ). Nu net die brandstofpomp aangeschaft, efkes stil houden. Gaat wel weer over en dan kan ik verder...

Wil trouwens ook eens iets doen aan de bumpers die wat scheef hangen, misschien morgen eens binnenstappen bij een carrossier. Vooral de achterste werkt op mijn systeem, hangt te rammelen op oneffen banen.

Comment

• quattro-virus

Comment

achterlijken op keuring =
                Ik hoop er ook op als ik mijn "volledig originele" Mini erdoor moet krijgen

Comment

quattro-virus

Beetje wel ja! Wil die kar gewoon goed krijgen... Stap voor stap.

Comment

• perfect bedoel je zeker

t'is opvallend hoeveel schrot er te koop aangeboden wordt

Comment

• maar wat ik wel merk is dat de prijzen voor echte knappe exemplaren aan het stijgen zijn. Collectorsvalue blijft toenemen.

Comment

perfect bedoel je zeker

t'is opvallend hoeveel schrot er te koop aangeboden wordt
                        Perfekt niet, daarvoor moet er ook aan de carrosserie gewerkt worden en daar en dat zit er niet in (nu toch nog niet). Als ik de eerste foto's bekijk vind ik persoonlijk dat er al een enorme vooruitgang geboekt is en dat doet plezier.
                        De band met die kar wordt daardoor sterker en sterker . Het is gewoon een leuke hobby...

Zal één van de komende dagen thuis wel eens de veren naar voor brengen .

Comment

maar wat ik wel merk is dat de prijzen voor echte knappe exemplaren aan het stijgen zijn. Collectorsvalue blijft toenemen.
                          Propere exemplaren zie ik al regelmatig staan aan 2000 (soms richting 3000€). Vraagprijs is natuurlijk niet krijgprijs, maar toch...

Comment

• zeg dat ze tot het gevaarlijke toe versleten zijn, en dat je een koopje gevonden hebt, voor bijna een tiende van de nieuwprijs!!

t'is du svoor je veiligheid -> MOET lukken, anders klopt er iets niet

Comment

zeg dat ze tot het gevaarlijke toe versleten zijn, en dat je een koopje gevonden hebt, voor bijna een tiende van de nieuwprijs!!

t'is du svoor je veiligheid -> MOET lukken, anders klopt er iets niet
                              Ze ga mij niet geloven... Ze kent mij zo al een jaar of 15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Propere exemplaren zie ik al regelmatig staan aan 2000 (soms richting 3000€). Vraagprijs is natuurlijk niet krijgprijs, maar toch...
                                mja ze zijn toch aan het stijgen, en de écht knappe durven zelfs boven de 3000 gaan. Om zo'n auto goed verkoopbaar te krijgen (het zijn flinke naften, geen diesels!) moét er echt wel een collectorsvalue aan hangen, anders blijft dat rond de 1000-1500€ hangen.

Comment

Ze ga mij niet geloven... Ze kent mij zo al een jaar of 15.
                                  plan b?

Comment

plan b?
                                    Zal het wel eens aanbrengen... Het zit al in de 'te volgen objecten' van ebay. Ik weet dat ze daar af en toe wel eens in kijkt. Kwestie van niet volledig uit de lucht te vallen .

Comment

Hier is er een set, maar die gast vraagt vrij veel ervoor vind ik. Onlangs is er een set weggegaan voor 20€ (maar was niet thuis op het moment dat er moest geboden worden).

Bedoel eigenlijk dat ik geen gekleurde wil, waarbij het op de keuring direkt opvalt. De originele zoals deze zijn zwart en verlagen geen 4/5 cm.
                                      Veren zijn wat roest aan de uiteinden. Kan dit veel kwaad?

Comment

• Verkoop van de velgen is blijkbaar vervroegd stopgezet...

Comment

Veren zijn wat roest aan de uiteinden. Kan dit veel kwaad?
                                          is wss gewoon wat oppervlakkig vliegroest, geen probleem.

Comment

Working...
                                          X