Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerst en vooral een big thanks aan Steve en Matteo voor alle moeite die zij gedaan hebben om mij plezier te verschaffen
Kort samengevat waarom juist deze gekocht werd: die kon ik niet laten staan Alle credits naar Steve die 'm gevonden heeft uiteraard. En of Walter Röhrl, Steve of ik 'm nu heb: hij is bij liefhebbers, en dat is het belangrijkste bij dit pareltje.
Vooral dit is een übervet detail!
Of ik nu een diehard audi-fan ben of niet (laat ons zeggen dat het dat tweede is, misschien verandert dat nog met de jaren van verstand), jij hebt ondertussen echt wel een waardige audi-collectie voor de deur waar menigeen autoliefhebber met respect naar staat te kijken. En dat terwijl je hier anderhalf jaar geleden nog op het forum kwam als pure highspeed-addict, terwijl de rest eigenlijk bijzaak was........
congrats man
Thanks! Ik heb hier dan ook al bakken kennis opgedaan over auto's, van iedereen pik je wel iets mee
Na bijna een jaar tijd vond ik plots m'n G-tech terug tijdens het opruimen van de garage!
En aangezien ik op een oud frans keuringsrapport van vorig jaar (trouwens, zo veel gedetailleerder bij die mannen ) het gemeten gewicht teruggevonden heb, kon ik een redelijk nauwkeurige vermogensmeting doen.
Na wat instellen (wist al half niet meer hoe dat ding werkt ) 3 keer pal dezelfde read-out gekregen: 122pk aan de wielen. Neem pakweg 18% verlies en je komt op een 144pk uit... gezond blokje.
Comment