Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou u er eens mee willen laten rijden omdat ik er zelf niet echt veel van ken, (en jij hebt toch al met die kar gereden toen ie nog van Tim was) omdat ik het gevoel heb dat er een verschil is met int begin toen ik em pas had,
minder bruut, maar toch nog wel snel, soepeler...
geeft hij z'n 0.9 bar turbodruk op de BC?
en niet vergeten dat alles went hé
voor die G-tech heb je toch best een nauwkeurig gewicht nodig hoor, anders is het een wel heel grove schatting. Opties maken een groot verschil in het totaalgewicht.
ik zou u er eens mee willen laten rijden omdat ik er zelf niet echt veel van ken, (en jij hebt toch al met die kar gereden toen ie nog van Tim was) omdat ik het gevoel heb dat er een verschil is met int begin toen ik em pas had,
minder bruut, maar toch nog wel snel, soepeler...
Waarschijnlijk raak je gewoon gewend aan de snelheid.
Additionally, Audi built about 2500 units of the Quattro Competition for the German and European market. It was a street homologation of the B4-based DTM race car sedan with all-wheel drive and a modified 140-hp, 16-valve, two-litre petrol engine. The power train had its roots in the two-litre, four-cylinder inline engines that most European Audi 80s were equipped with at the time. On the outside, the Quattro Competition featured the same bumpers as the S2, V6 headlights, and a rear wing mounted on the bootlid. Together with the S2 and the RS2, the Quattro Competition has become an increasingly rare and highly sought-after collector's item.
Comment