Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Maakt dat ge iets (deftig ) hebt tegen de meeting hé.
    Zal misschien spannen... maar het is nog niet uitgesloten. Ik kom in elk geval wel langs.

Comment

• Avantus, weet je nog die oude S4 waar we eens zijn naar gaan kijken? Bestaat die hier ook in break?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
        Avantus, weet je nog die oude S4 waar we eens zijn naar gaan kijken? Bestaat die hier ook in break?
        Chevy, bedoel je dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Just dat is't! Knap bakske. Mijn vrouwke en ik hopen tegen de winter iet sneller terug te kunnen kopen, maar het moet wel een break zijn. En natuurlijk liefst een Audi met quattro. Moet niet per se een S4 zijn zenne, zolang ht maar sneller is als da karreke da we nu hebben. Da's levensgevaarlijk, heeft niks grip, zeker bij regen! Binnen een jaar of 2 komt er terug een klein sportkarreke maar ondertussen mag ik al iets voor mezelf uitkiezen. Zolang het maar een break is dus.En ik zou graag terug quattro hebben.
          Dus ben eens aan 't kijken wat er zoal allemaal is. Jammer genoeg is het budget serieus beperkt. En ik heb de indruk dat de oude, snelle breaks nogal dun gezaaid zijn in ons landje.

Comment

• Je had RRD z'n ex-S4 Avant kunnen kopen, die had ideaal geweest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
              Dus ben eens aan 't kijken wat er zoal allemaal is. Jammer genoeg is het budget serieus beperkt. En ik heb de indruk dat de oude, snelle breaks nogal dun gezaaid zijn in ons landje.
              Zoiets vind je nauwelijks in ons belgenlandje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Je had RRD z'n ex-S4 Avant kunnen kopen, die had ideaal geweest!
                Mja, het is iig een prachtige wagen, maar het was sowieso te vroeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Zoiets vind je nauwelijks in ons belgenlandje.
                Idd, op dat gebied is het hier zo'n saai land. Allemaal door die stomme taksen.

Comment

• sorry chevy maar die kar blijft nog een tijdje, maar als je er een tegen komt,
                  niet twijfelen, zalige wagen!

Comment

• Comment

• basis

Comment

• errug sportief uitziend toch

Comment

• en dat op 14".

Comment

• Mooi ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              Ik ben een oprecht liefhebber van oudi's maar dit kan ik onmogelijk mooi vinden.
                              Dit ontwerp is echt verschrikkelijk
                              Ik kan het misschien nog nét cool vinden maar mooi?

Comment

• bleit0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  bleit0r
                                  . . .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                                    sorry chevy maar die kar blijft nog een tijdje, maar als je er een tegen komt,
                                    niet twijfelen, zalige wagen!

Haha, geen probleem hoor. Hou hem nog maar een tijdje. Als je hem tegen december wegdoet, ist goe. Nee, echt een prachtkar man, zou ideaal zijn voor mij. Maar zoals gezegd, tis nog te vroeg. Hopelijk vind ik er zo ééntje binnen een maand of 6. Is de S2 Avant eigelijk veel kleiner, qua kofferruimte dan?

Comment

• ik heb er geen gedacht van of er veel verschil is kwa kofferruimte,
                                      als ik deze zou wegdoen dan zou het voor zo'n S2 avant zijn of een deftige 200 avant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                                        ik heb er geen gedacht van of er veel verschil is kwa kofferruimte,
                                        als ik deze zou wegdoen dan zou het voor zo'n S2 avant zijn of een deftige 200 avant.

http://www.kapaza.be/Autos/Audi/1036..._230_bte6.html
                                        Ja, ik heb hem zien staan. Prachtkar é? En perfect binnen mijn budget (binnen een half jaar ), maar zou het een deftige zijn? Lijkt me nogal weinig geld.

Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen wat jij voor de S4 hebt betaald? Dan heb ik een idee voor hoeveel die gaan. Mag in pm en als je het liever niet zegt, geen probleem hoor.

Comment

• Ik heb m'n twijfels bij de km-stand, maar 5000€ voor een 'ok' en rijdende S2 Avant is nu eenmaal niet veel.

Comment

Working...
                                          X