Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toevallig niet gezien dat het dashboard totaal niet overeenstemt met je ex-S4?

Comment

• Neen.

Comment

• Les 1: hoe maak ik mijn eigen retrokar?

Comment

• afwerking

Comment

• is hij nog aan bezig wss, kijk naar de linkerkant. Daar is het wel al inorde (op het spuiten na)

Comment

• Het verzamelt precies ook graag pakskes saffen

Comment

• verzamelpunten voor pakskes zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

afwerking
                  ma toch sjiek gedaan

ik was ene keer ook aan denken om zo'n B7 stuur in m'n B6 te zetten.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

duur maar knap

Comment

• beide deuren lijken me herspoten.

iig, duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

duur maar knap
                        Staat al maanden te koop op leboncoin. Heb enkele weken geleden nog gemaild met de verkoper. Ik vertrouwde het niet 100% (weet niet waarom, gewoon een gevoel...). Hij heeft me vorige week nog laten weten dat hij 2 nieuwe Michelins geplaatst heeft en dat er een nieuwe voorruit in zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten

Weer een Oudi erbij! Ik ben SUPERtevreden! WAT een auto!

Meer info volgt ongetwijfeld...
                          Bij deze de advertentiefoto (enige foto die ik momenteel heb):

Comment

• Van waar? Heb het gevoel dat ik die ken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Van waar? Heb het gevoel dat ik die ken
                              het is iig niet die 20V waar we naar gaan zien zijn

een zo te horen en lezen mint 2.0 vijfpitter

Comment

• Bilzen (Limburg). Auto gekocht bij Coox Motors in Rekem.

Comment

• lol die 20V stond ook in Bilzen

was ook een witte, maar met 'iets' meer werk aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    het is iig niet die 20V waar we naar gaan zien zijn

een zo te horen en lezen mint 2.0 vijfpitter
                                    Zelfs de Audi 90-brochure en fiche met technische gegevens van het model (modeljaar 1991) heb ik erbij!

Comment

• zaaalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        zaaalig
                                        Idd!

Duo Sound is ook aanwezig!

Ben momenteel op zoek naar een OEM-zonnerollo voor de achterruit en zo'n lederen sportstuur met drie spaken zoals in jouw 100...

Comment

• Mooie 90. Dat wit staat wel strak. Veel plezier ermee.

Comment

Working...
                                          X