Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZijn dat de sportzetels die erinzitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWow, hoe comfortabel moeten de comfortzetels er dan wel niet uitgezien hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmorgen fabrieks-foto's van die kar maken.
ben er net al een paar gaan maken. Mss toch maar een topicje maken, want dit is een blijver denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendoen we, vette locatie eigelijk
Comment
-
had nog rap een foto gemaakt van die sportuitlaat
2x 8cm ofzo, en open lijn van voor tot achter
is voor na de keuring.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhad nog rap een foto gemaakt van die sportuitlaat
2x 8cm ofzo, en open lijn van voor tot achter
is voor na de keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn die steek je de dag na de keuring veronderstel ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwaarom zo lang wachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZouden die timmermannen er anders niets van zeggen?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennu hoor je geen fuck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
i know
zoek het topic op van de andere, en daar staat dat ook wss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendie kar is echt pokke-stil hé.
ja iets té stil. ach, t'is precies een jet nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie pijp ziet er goed uit! En brullen maar...eindelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteni know
zoek het topic op van de andere, en daar staat dat ook wss. Ik heb ook al zo'n uitspraken gedaan, niemand gelooft me nog
.
Comment
Comment