Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ben ook vaak snel content. Maar als ik weet dat meer mogelijk is veranderd dat de zaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze geraakt precies niet weg
Mochten we nu een jaar verder zijn...
Dit model avant = .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWij hebben vroeger zo'n ding gehad, in een champagne-achtige kleur.
Ik weet alleen niet meer wat voor motor er in lag. Ik kan dat niet aan pa vragen, want die heeft minder prettige herinneringen aan die kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVroeger nog veel tijd doorgebracht in een antraciet of zwartkleurig exemplaar.
Diesel.
Ik stond erop dat ik in de koffer zat en naar achter keek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendubbele uitlaat en S4-logo'tje kloppen iig
Hij moet ook de doorlopende lichtbalk hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 100 dus, 200 heeft nooit in diesel bestaan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHeb hier in Boom gisteren achter zo'n S4 gereden, dat model gelijk tim.
Maar je ziet dat echt dat dat speciaal is!!
Allé...denk toch dat het een S4 was
Dubbel uitlaatje, 't was zeker een benzine, op de kofferklep links zo'n logo'tje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBijgevolg wil ik een S6 plus C4 .
Bagger taksen
Het heeft vooral weinig zin om een auto te kopen en je vervolgens te ergeren aan die auto.
Niet dat ik zo'n beest niet graag op het forum zou zien verschijnen hoor
Comment
-
Comment
Comment