Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVroeger nog veel tijd doorgebracht in een antraciet of zwartkleurig exemplaar.
Diesel.
Ik stond erop dat ik in de koffer zat en naar achter keek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenmaakt geen zier uit.
KOPENNNNNNNNNNNNNNNN!!!! en snel een beetje
Comment
-
Deze 80 van '78 mag hier ook wel staan. In nieuwstaat met 50k kms
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDat zou minder goed zijn dan bijvoorbeeld bij Mercedes/ BMW. Check maar eens het topic van Octa+.
@ Ugeken: serieus aan het overwegen om die Avant te kopen? NicePeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten@ Ugeken: serieus aan het overwegen om die Avant te kopen? Nice
Moet eerst nog bijkomende foto's hebben. Staat op 700km van Gent, wil op voorhand toch al het één en het ander 'zien'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennog altijd geen foto's ontvangen?
Hopelijk is hij van zijn woord, ben een weekje thuis rond pasen; zou me niet slecht uitkomen mocht er een tocht richting FR moeten ondernomen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenNee, had me laten weten dat hij ze in de loop van de week zou doorsturen. We zijn pas dinsdag natuurlijk. Ben wel curieus.
Hopelijk is hij van zijn woord, ben een weekje thuis rond pasen; zou me niet slecht uitkomen mocht er een tocht richting FR moeten ondernomen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenroadtrip
Comment
-
Als ik dit setje met goede banden terug zo goedkoop op de kop kan tikken, dan neem ik die mss wel
ben te zot van die velgen
ideale maat, en ze wegen twee keer niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAls ik dit setje met goede banden terug zo goedkoop op de kop kan tikken, dan neem ik die mss wel
http://cgi.ebay.de/BBS-8Jx16-mit-Mic...ayphotohosting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenheeft die geen 4-gaatse wielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAls ik dit setje met goede banden terug zo goedkoop op de kop kan tikken, dan neem ik die mss wel
http://cgi.ebay.de/BBS-8Jx16-mit-Mic...ayphotohosting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Vind dat eigelijk wel ferme bakken. Modern, veel poeier (en nog veel meer poeier eruit te krijgen), grote wagen, geen al te grote motor....
Eigelijk die S4 van RRD was perfect voor me. Die had leder en nog meer ruimte
Comment
Comment