Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel, knappe stuurtjes maar ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over het mijn.
Het stoort mij niet dat het geen sportstuur is...
En als ik in die advertentie het woord Gebrauchsspuren zie staan...
Awel, knappe stuurtjes maar ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over het mijn.
Het stoort mij niet dat het geen sportstuur is...
En als ik in die advertentie het woord Gebrauchsspuren zie staan...
Ik kwam het net tegen, was maar ter info mocht je er eentje zoeken.
Ik heb dit liever dan mijn plastieken standaardstuur, heeft een bredere stuurvelg en ligt aangenamer in de hand.
Ik kwam het net tegen, was maar ter info mocht je er eentje zoeken.
Ik heb dit liever dan mijn plastieken standaardstuur, heeft een bredere stuurvelg en ligt aangenamer in de hand.
Mijn stuur is een lederen stuur en nog in behoorlijk goeie staat.
goh 'uitstekende staat'.... ze zijn altijd wel gebruikt hoor, maar slijten gelukkig niet rap. Ik zou zeggen tussen de 80 en 140€ voor een echt goed (zonder S2/4 logo dan wel).
Btw, dit is volgens mij deze die een tijdje geleden op marktplaats stond. Is hier ook nog wel gepost geweest toen (ten tijde van die witte franse 200 met 27000kms).
Ben stilletjes aan het hopen dat die velgen hier hoger niet veel gaan. Zal echter ijdele hoop zijn vrees ik...
Vind ze schitterend en denk dat ze niet zouden misstaan onder de 90.
Ben stilletjes aan het hopen dat die velgen hier hoger niet veel gaan. Zal echter ijdele hoop zijn vrees ik...
Vind ze schitterend en denk dat ze niet zouden misstaan onder de 90.
dat moet idd super staan!
maar wel enkel icm een verlaging vrees ik. Zoek eens een setje veren!!
Ik steek die er wel onder
Comment