taks en onderhoud is iets minder voor deze wagens .hier in belgie toch
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat doet een Audi 80 coupé 2.3E naar de 100?
Ik had fameus moeite om hem bij te houden met de RR, ik kon er maar juist over heen (juist = 1 wagenlengte).
Ik dacht dat die hokken traag waren zonder turbo
Ik denk eerlijk gezegd dat RR-rijders hun kar soms overschatten . Onlangs dacht er eentje dat hij met zijn RR Sport de Saab te snel af ging zijn... Hij dacht waarschijnlijk dat hij te maken had met een TiD of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMet de 90 nog opgetrokken aan de lichten tegen een X5 (die goed aan het dampen was) en het gehaald. Scheelde niet veel, maar toch... Die 2.3's zijn zo traag niet...
de 2.2's zonder kat. zijn veel pittiger.
Ik trok er met mijn CSQ een X5 facelift 3.0d (nipt) af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Ik denk eerlijk gezegd dat RR-rijders hun kar soms overschatten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfoei! 2.2
de 2.2's zonder kat. zijn veel pittiger.
Ik trok er met mijn CSQ een X5 facelift 3.0d (nipt) af.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneentje voor RRD
becker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenals ik ooit een competition koop... dtm spoilerlipje en bolero's erop
spoilerverhogers ertussen steken (die af fabriek megeleverd werden) weet ik niet, maar is eigelijk wel vet.
En dat ding moet zakken.
Comment
Comment