Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenach, steekt daar een dikke tak tussen met wat strap-ons, en dat houdt wel.
Spilliaanse vraag, niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWanneer ga je'm halen? Straks? Goed dan kom ik zondag ff kijken.
binnen 10 dagen zou hij dan hier moeten staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendit kan ik ook kopen voor 600€ a deb.
200 20V quattro met 498.000km. Enkel de cardanas ontbreekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe ziet op de foto toch al dat die auto krokant is?
Comment
-
Je ziet dat stukje waar een deel van de achterbumper mist he?
Ietsje verder naar achter nog, een 10cm naar boven.
Dat ziet er mij op foto al niet koosjer uit.
En ik vind 600 euri precies aan de dure kant voor 500k gelopen, wetende wat je voor je vorige 200 hebt betaald.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaan wat zie jij dat?
en aan de voorste hoek van die achterbumper ook wel een beetje
nuja, krokant zou ik niet zeggen
steve, zoek mij ook eens een koopje in la douce france
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkomaan gast, die sticker op de kofferklep!
Take a ticket and get in line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe ziet dat stukje waar een deel van de achterbumper mist he?
Ietsje verder naar achter nog, een 10cm naar boven.
Dat ziet er mij op foto al niet koosjer uit.
En ik vind 600 euri precies aan de dure kant voor 500k gelopen, wetende wat je voor je vorige 200 hebt betaald.
en dat is een ideale sloopkar hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Iig, zo vind je er geen tweede vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkomaan gast, die sticker op de kofferklep!
maar aan die bumper is niets, dat aan die voorkant is het stukje plastiek kap waar de wielboog mee eindigt, heeft de mijne ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTake a ticket and get in line
maar voor mij moet dat niet persé een audi zijn hoor. Een mooi benzje mag ook, zelfs een alfa'tje of een Porscheje ofzo. Steve is gewoon veel beter in het zoeken op leboncoin dan mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDamn da's een serieus stuk rijden
Op 20km daarvan woont mijn tante trouwens.
Comment
Comment