Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In principe kan dat ja, maar of ie sneller wordt betwijfel ik toch als ik dit terugzie.
Het ding is zoals tim zegt, in rechte lijn (en vanaf pakweg 3'e versnelling) was dat niet te houden maar in bochten was dat onbruikbare power.
Een TQ kan bochten nemen en die power ten alle tijde kwijt... zo veel meer fun.
Zo mekkeren om die 2 blutskes jong mijn coupé gt voor 1650 euro met veel meer blutsjes etc. was al een TOP-aankoop, dus die 200 voor 600 euro is zéker geen slechte deal hé.
Mail terug gekregen van de verkoper van die turbo quattro.
minpunten:
- einddemper is aan vervanging toe
- handremkabels zijn nieuw, maar beetje gegrippeerd door stilstand
- kabel elektrische ruit vooraan rechts is kapot
- eveneens door stilstand doet de centrale vergrendeling af en toe raar
Verder rijdt de wagen perfect, buiten het feit dat hij bij een testrit overlaatst even wat vermogenverlies/inhouden gevoeld heeft samen met een zwarte pluim. Dit zou komen door vervuiling van de injectoren volgens hem. Hij gaat dit met een krachtig additief trachten op te lossen. Indien dit niet helpt doet hij hem weg voor een appel en een ei.
Ik zou eerder denken dat hij eens goed moet gassen met dat ding, en dat je daar dan niets meer van zal merken.
Hij lijkt me best wat te kennen over die wagens, en klinkt best eerlijk. De eerste 4 dingen zijn geen punt om de wagen te laten staan. Einddemper kost 30€, handrem is easy fix, kabel ruit idem, en centrale vergrendeling is typisch stilstand. Mijn 200T had dat in het begin ook, en door het gebruiken ervan kwam dat terug 'tot leven'.
Die dipjes met zwarte rook gaan hoogstwaarschijnlijk wel vervuiling betekenen in het brandstofcircuit aangezien zwarte rook bij een benzinemotor altijd wijst op onverbrande benzine.
Ohja en hij zou nul olie en water verbruiken.
zowiezo kan er nog wat van de prijs, dat valt duidelijk te merken
Comment