Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hmm

en nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      hmm

en nu?
      jawel.

Ik vind nog altijd dat dat absurd snel gaat

Comment

• tding was sneller dan een standaard RS2, in de hernemingen

Comment

tding was sneller dan een standaard RS2, in de hernemingen
          hoe kan dat eigenlijk?

en gaat je 100 ook zo worden? Of sneller?

Comment

• Audi Turbo's, heerlijk in een rechte lijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              hoe kan dat eigenlijk?
              bijna 400kg minder wegen wou al eens helpen.
              En dat was dan ook het max waar je dat blok veilig op kon doen draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

en gaat je 100 ook zo worden? Of sneller?
                In principe kan dat ja, maar of ie sneller wordt betwijfel ik toch als ik dit terugzie.
                Het ding is zoals tim zegt, in rechte lijn (en vanaf pakweg 3'e versnelling) was dat niet te houden maar in bochten was dat onbruikbare power.
                Een TQ kan bochten nemen en die power ten alle tijde kwijt... zo veel meer fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Audi Turbo's, heerlijk in een rechte lijn .
                  Zal't gaan ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Zal't gaan ja
                    gene stress, ik geef hem wel eens op z'n doos on the bendy stuff

Comment

gene stress, ik geef hem wel eens op z'n doos on the bendy stuff
                      Da's omdat jij donkey drive hebt .

Comment

Niet dat ie niet plezant is, maar volgens mij is dat echt niet goed voor die wagen, niet deftig op temperatuur komen.
                        Waar gaat gij die 5 wagens eigenlijk allemaal zetten?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Echt?

Spilliaanse vraag, niet
                        Maar het zou wel lukken met die tak, niet?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 5 wagens??? de kadett gaat weg en de trabant is geen wagen, da's een pmd zak in disguise

Comment

• Zo mekkeren om die 2 blutskes jong mijn coupé gt voor 1650 euro met veel meer blutsjes etc. was al een TOP-aankoop, dus die 200 voor 600 euro is zéker geen slechte deal hé.

Comment

5 wagens??? de kadett gaat weg en de trabant is geen wagen, da's een pmd zak in disguise
                              die phillip was akkoord, hij ging me mail sturen wanneer hij tijd heeft om te komen zien

Comment

ga je er mee om?
                                Do I hear roadtrip?
                                AutoMinded.be

Comment

die phillip was akkoord, hij ging me mail sturen wanneer hij tijd heeft om te komen zien

Zalig! Hebben we ineens weer wat poen!

Comment

• Mail terug gekregen van de verkoper van die turbo quattro.

minpunten:

- einddemper is aan vervanging toe
                                    - handremkabels zijn nieuw, maar beetje gegrippeerd door stilstand
                                    - kabel elektrische ruit vooraan rechts is kapot
                                    - eveneens door stilstand doet de centrale vergrendeling af en toe raar

Verder rijdt de wagen perfect, buiten het feit dat hij bij een testrit overlaatst even wat vermogenverlies/inhouden gevoeld heeft samen met een zwarte pluim. Dit zou komen door vervuiling van de injectoren volgens hem. Hij gaat dit met een krachtig additief trachten op te lossen. Indien dit niet helpt doet hij hem weg voor een appel en een ei.
                                    Ik zou eerder denken dat hij eens goed moet gassen met dat ding, en dat je daar dan niets meer van zal merken.

Hij lijkt me best wat te kennen over die wagens, en klinkt best eerlijk. De eerste 4 dingen zijn geen punt om de wagen te laten staan. Einddemper kost 30€, handrem is easy fix, kabel ruit idem, en centrale vergrendeling is typisch stilstand. Mijn 200T had dat in het begin ook, en door het gebruiken ervan kwam dat terug 'tot leven'.
                                    Die dipjes met zwarte rook gaan hoogstwaarschijnlijk wel vervuiling betekenen in het brandstofcircuit aangezien zwarte rook bij een benzinemotor altijd wijst op onverbrande benzine.
                                    Ohja en hij zou nul olie en water verbruiken.

zowiezo kan er nog wat van de prijs, dat valt duidelijk te merken
                                    Last edited by ; 13/06/2008, 00:03.

Comment

• Audi V8 gaat proper dwars
                                      A friend of mine refining his technique at an Audi track day at Castle Coombe

Comment

• zaaalig

die britse chaps toch

Comment

• Het bewijs dat indien je op de gas blijft, je een quattro nooit kan spinnen

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X