Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thx.

Comment

• 82000 € voor een sport-quattro met iets meer dan 50.000km.... bargain als je ziet wat ze tegenwoordig gaan.

Is full-option

CAR FITTED WITH VERY RARE FACTORY AIR CONDITIONING, HEATED AND ELECTRIC DOOR MIRRORS, HEATED FRONT SEATS, ELECTRIC WINDOWS, TINTED GLASS, ALPINE STEREO SYSTEM, THATCHAM CAT 1 ALARM AND IMMOBILISER, CENTRAL LOCKING. FANTASTIC DOCUMENTED HISTORY FILE, ORIGINAL FACTORY HANDBOOK, SPARE KEYS AND ALARM FOB,

Comment

• bangelijke investering

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hoop dat je er blij mee bent LL
                  Na een tijdje neem ik hem wel terug over, daar heb je m'n woord op

kar rijdt gewoon .... mindblowing. 4-deurs GTI eerste klas, wát een onderstel

Comment

• Congrats, Lefty leentje. Ik wil weten hoe dat ding trekt tegen mijn Bimmer.

Comment

• Tim, 140pk 2.0 tegen een 193pk 2.8 is een gekende uitkomst hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Tim, 140pk 2.0 tegen een 193pk 2.8 is een gekende uitkomst hé
                        Jij gaat dat ding toch tunen?
                        + quattro launch
                        + wat weegt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Jij gaat dat ding toch tunen?
                          + quattro launch
                          + wat weegt dat?
                          Die kar is nóg niet van mij hé, dus so far geen tjoening
                          quattro launch is bruut onnodig gedoe, en weegt toch een 1370kg hoor.
                          snelheid primeert trouwens niet bij die kar, t'is hoe dat op de baan ligt en bochten neemt

Weet eigelijk niet of ik al een beter rijdende kar in de bochten genoten heb. Koni onderstel, OMP veerpootbrug, S2 remmerij, alle rubbers van onderstel nagelnieuw... het doet toch wat.
                          Last edited by ; 21/06/2008, 01:15.

Comment

• Sitrap?

Het ging toch nog een ouder model zijn?

En nu kom je af met een Audi 80 Competition quattro?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zalig Styvelis! Eindelijk de kar die je moest hebben!

Een waardige vervanger van je kadett imo, hier ga je meer fun aan hebben.....

2 juni?

edit: 2 juli dus?
                              Last edited by ; 21/06/2008, 01:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Sitrap?

Het ging toch nog een ouder model zijn?

En nu kom je af met een Audi 80 Competition quattro?
                                het kan verkeren é

er lag trouwens niets vast hoor, voor zo ver ik weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

2 juni?
                                  dat is nog bijna een jaar

Comment

er lag trouwens niets vast hoor, voor zo ver ik weet.
                                    Er staat nu wel een vette quattro voor je deur hé!

Hoeveel zijn er daar van gemaakt?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Weet eigelijk niet of ik al een beter rijdende kar in de bochten genoten heb. Koni onderstel, OMP veerpootbrug, S2 remmerij, alle rubbers van onderstel nagelnieuw... het doet toch wat.
                                      Vetheid.

Dit is eigenlijk nog een kar die me wel eens zou overtuigen om toch één quattro te kopen

jammer dat ze die compi's niet in Avant hebben gemaakt. En dat meen ik. I need space
                                      Last edited by ; 21/06/2008, 01:26.

Comment

dat is nog bijna een jaar
                                        hoe lief, een mongooltje

zie edit dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Er staat nu wel een vette quattro voor je deur hé!

Hoeveel zijn er daar van gemaakt?
                                          ik ben daar al aan gewend hoor.

2500 stuks, homologatie voor de STW.

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          Vetheid.

Dit is eigenlijk nog een kar die me wel eens zou overtuigen om toch één quattro te kopen

jammer dat zei die compi's niet in Avant hebben gemaakt. En dat meen ik. I need space
                                          16V Avant quattro, zijn er 889 van gemaakt... leuke zoektocht gewenst
                                          t'is dan wel geen competition uiteraard.

Comment

Working...
                                          X