Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
82000 € voor een sport-quattro met iets meer dan 50.000km.... bargain als je ziet wat ze tegenwoordig gaan.
Is full-option
CAR FITTED WITH VERY RARE FACTORY AIR CONDITIONING, HEATED AND ELECTRIC DOOR MIRRORS, HEATED FRONT SEATS, ELECTRIC WINDOWS, TINTED GLASS, ALPINE STEREO SYSTEM, THATCHAM CAT 1 ALARM AND IMMOBILISER, CENTRAL LOCKING. FANTASTIC DOCUMENTED HISTORY FILE, ORIGINAL FACTORY HANDBOOK, SPARE KEYS AND ALARM FOB,
Jij gaat dat ding toch tunen?
+ quattro launch
+ wat weegt dat?
Die kar is nóg niet van mij hé, dus so far geen tjoening
quattro launch is bruut onnodig gedoe, en weegt toch een 1370kg hoor.
snelheid primeert trouwens niet bij die kar, t'is hoe dat op de baan ligt en bochten neemt
Weet eigelijk niet of ik al een beter rijdende kar in de bochten genoten heb. Koni onderstel, OMP veerpootbrug, S2 remmerij, alle rubbers van onderstel nagelnieuw... het doet toch wat.
Weet eigelijk niet of ik al een beter rijdende kar in de bochten genoten heb. Koni onderstel, OMP veerpootbrug, S2 remmerij, alle rubbers van onderstel nagelnieuw... het doet toch wat.
Vetheid.
Dit is eigenlijk nog een kar die me wel eens zou overtuigen om toch één quattro te kopen
jammer dat ze die compi's niet in Avant hebben gemaakt. En dat meen ik. I need space
Comment