thx.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
82000 € voor een sport-quattro met iets meer dan 50.000km.... bargain als je ziet wat ze tegenwoordig gaan.
Is full-option
CAR FITTED WITH VERY RARE FACTORY AIR CONDITIONING, HEATED AND ELECTRIC DOOR MIRRORS, HEATED FRONT SEATS, ELECTRIC WINDOWS, TINTED GLASS, ALPINE STEREO SYSTEM, THATCHAM CAT 1 ALARM AND IMMOBILISER, CENTRAL LOCKING. FANTASTIC DOCUMENTED HISTORY FILE, ORIGINAL FACTORY HANDBOOK, SPARE KEYS AND ALARM FOB,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenTim, 140pk 2.0 tegen een 193pk 2.8 is een gekende uitkomst hé
+ quattro launch
+ wat weegt dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJij gaat dat ding toch tunen?
+ quattro launch
+ wat weegt dat?
quattro launch is bruut onnodig gedoe, en weegt toch een 1370kg hoor.
snelheid primeert trouwens niet bij die kar, t'is hoe dat op de baan ligt en bochten neemt
Weet eigelijk niet of ik al een beter rijdende kar in de bochten genoten heb. Koni onderstel, OMP veerpootbrug, S2 remmerij, alle rubbers van onderstel nagelnieuw... het doet toch wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Sitrap?
Het ging toch nog een ouder model zijn?
En nu kom je af met een Audi 80 Competition quattro?
er lag trouwens niets vast hoor, voor zo ver ik weet.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtener lag trouwens niets vast hoor, voor zo ver ik weet.
Hoeveel zijn er daar van gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Weet eigelijk niet of ik al een beter rijdende kar in de bochten genoten heb. Koni onderstel, OMP veerpootbrug, S2 remmerij, alle rubbers van onderstel nagelnieuw... het doet toch wat.
Dit is eigenlijk nog een kar die me wel eens zou overtuigen om toch één quattro te kopen
jammer dat ze die compi's niet in Avant hebben gemaakt. En dat meen ik. I need space
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat is nog bijna een jaar
zie edit dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEr staat nu wel een vette quattro voor je deur hé!
Hoeveel zijn er daar van gemaakt?
2500 stuks, homologatie voor de STW.
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenVetheid.
Dit is eigenlijk nog een kar die me wel eens zou overtuigen om toch één quattro te kopen
jammer dat zei die compi's niet in Avant hebben gemaakt. En dat meen ik. I need space
t'is dan wel geen competition uiteraard.
Comment
Comment