als je je gewicht (van je auto hé ) laat meten kan dat ja
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
ik zou u er eens mee willen laten rijden omdat ik er zelf niet echt veel van ken, (en jij hebt toch al met die kar gereden toen ie nog van Tim was) omdat ik het gevoel heb dat er een verschil is met int begin toen ik em pas had,
minder bruut, maar toch nog wel snel, soepeler...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenik zou u er eens mee willen laten rijden omdat ik er zelf niet echt veel van ken, (en jij hebt toch al met die kar gereden toen ie nog van Tim was) omdat ik het gevoel heb dat er een verschil is met int begin toen ik em pas had,
minder bruut, maar toch nog wel snel, soepeler...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaarschijnlijk raak je gewoon gewend aan de snelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten0,9 bar? bij stationair draaien?
ja natuurlijk ben ik die kar nu wel al gewend, zal er zeker mee te maken hebben.
Comment
-
Thanks mate!
ff wiki quoten:
Additionally, Audi built about 2500 units of the Quattro Competition for the German and European market. It was a street homologation of the B4-based DTM race car sedan with all-wheel drive and a modified 140-hp, 16-valve, two-litre petrol engine. The power train had its roots in the two-litre, four-cylinder inline engines that most European Audi 80s were equipped with at the time. On the outside, the Quattro Competition featured the same bumpers as the S2, V6 headlights, and a rear wing mounted on the bootlid. Together with the S2 and the RS2, the Quattro Competition has become an increasingly rare and highly sought-after collector's item.
Comment
Comment