Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • als je je gewicht (van je auto hé ) laat meten kan dat ja

    Comment


    • moet ie echt gewogen worden? of is het opgegeven gewicht ook goed om ongeveer een gedacht te hebben?

      Comment


      • ik zou u er eens mee willen laten rijden omdat ik er zelf niet echt veel van ken, (en jij hebt toch al met die kar gereden toen ie nog van Tim was) omdat ik het gevoel heb dat er een verschil is met int begin toen ik em pas had,
        minder bruut, maar toch nog wel snel, soepeler...

        Comment


        • geeft hij z'n 0.9 bar turbodruk op de BC?
          en niet vergeten dat alles went hé

          voor die G-tech heb je toch best een nauwkeurig gewicht nodig hoor, anders is het een wel heel grove schatting. Opties maken een groot verschil in het totaalgewicht.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
            ik zou u er eens mee willen laten rijden omdat ik er zelf niet echt veel van ken, (en jij hebt toch al met die kar gereden toen ie nog van Tim was) omdat ik het gevoel heb dat er een verschil is met int begin toen ik em pas had,
            minder bruut, maar toch nog wel snel, soepeler...
            Waarschijnlijk raak je gewoon gewend aan de snelheid.

            Comment


            • 0,9 bar? bij stationair draaien?
              ja natuurlijk ben ik die kar nu wel al gewend, zal er zeker mee te maken hebben.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Waarschijnlijk raak je gewoon gewend aan de snelheid.
                Zat net hetzelfde te denken. Alles went...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                  0,9 bar? bij stationair draaien?
                  ja natuurlijk ben ik die kar nu wel al gewend, zal er zeker mee te maken hebben.
                  ja sry 0.9 overdruk, dus 1.9 bar max op je BC bij vollast

                  Comment


                  • t blijft een toffe kar, 2 dagen geleden nog twee jonge gasten in een lotus elise doen verschieten aan de lichten

                    Comment


                    • als ik em hard laat werken komt er wel 1.9bar op ja

                      Comment


                      • dan zal ie nog wel alles geven

                        Comment


                        • nice!
                          ik merk ook wel verschil met dit warme weer.

                          Comment


                          • er zijn momenteel 3 dingen die ik zou willen veranderen,
                            1: zomerbanden
                            2: andere vering
                            3: chipske

                            wat eerst doen? der is namelijk geen geld voor alles inneens...

                            Comment


                            • Ik zou het in die volgorde doen

                              Comment


                              • daarmee dat het ook in die volgorde staat

                                Comment


                                • Rijd je nog steeds met die winterbanden?

                                  Comment


                                  • Fak, in dees topic staat 'ie dus, die competition! Ik kende 't zelfs niet eens, maar wat een zaligheid! Is dat de neus van de Coupé?

                                    Congrats Leftlane!

                                    Comment


                                    • Thanks mate!

                                      ff wiki quoten:

                                      Additionally, Audi built about 2500 units of the Quattro Competition for the German and European market. It was a street homologation of the B4-based DTM race car sedan with all-wheel drive and a modified 140-hp, 16-valve, two-litre petrol engine. The power train had its roots in the two-litre, four-cylinder inline engines that most European Audi 80s were equipped with at the time. On the outside, the Quattro Competition featured the same bumpers as the S2, V6 headlights, and a rear wing mounted on the bootlid. Together with the S2 and the RS2, the Quattro Competition has become an increasingly rare and highly sought-after collector's item.
                                      Gaat een stuk beter zijn voor Zolder denk ik

                                      Comment


                                      • Beter dan de RS6 wel ja, maar niet beter dan de RS2.

                                        Comment


                                        • Lefty zet hem zoals die competition van Pertti Kuismanen in de belcar vroeger. Zag er zeer bruut uit!






                                          Last edited by Jerred; 26/06/2008, 10:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X